کد خبر : 1599079 | 24 اسفند 1397 ساعت 19:56 | 28.4K بازدید | 0 دیدگاه

برای بازی برابر تیم گل ریحان

در دقیقه نود؛ انزلی‌چی‌ها بالاخره راهی شدند

کاروان تیم فوتبال ملوان جهت دیدار مقابل گل ریحان البرز در هفته بیست و هشتم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول جام آزادگان ، از ساعت 18:30 راهی کرج شد.

در دقیقه نود؛ انزلی‌چی‌ها بالاخره راهی شدند

 

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی بدون شک یکی از پرحاشیه ترین تیم های حاضر در لیگ دسته اول به حساب می آید. این تیم که به مانند سال های پیش باز هم از کمبود منابع مالی رنج می برد در دور برگشت بازی های لیگ توانستند امتیازات خوبی جمع کنند و در حالی که قرار بود تا پیش از نوروز درصدی از قراردادها به بازیکنان این تیم تسویه شود اما تاکنون این اتفاق نیفتاد تا در اقدامی ناگهانی و عجیب مالک و مدیرعامل این تیم از ادامه حضور در این تیم عذرخواهی کنند و وضعیت ملوانان را در ادامه بازی های لیگ دسته اول در هاله ای از ابهام فروببرند.


به این ترتیب می شد متصور بود انزلی چی ها که هم مربیان و هم مسئولان تیم را استعفا کرده دیدند راهی برای حضور در دیدار پیش رو نخواهند داشت و به این ترتیب باید در انتظار اوضاعی مشابه آنچه پیش از این برای تیم سیاه جامگان افتاد برای ملوانان نیز بیفتد.


اما اوضاع هرگز به این ترتیب نشد و دلسوزان این تیم دست به کار شدند تا فعلا به طور مقطعی برای دیدار برابر گل ریحان راهی کرج شوند. از جمله دلسوزان ملوان می توان محمد احمدزاده، سرمربی مستعفی باشگاه را نام برد که روز گذشته در جلسه ای با اعضای شورای شهر شرکت کرد و درباره سفر این تیم به کرج به صحبت پرداخت.


صحبت هایی که تا عصر امروز بالاخره نتیجه داد، تا در نهایت منجر به این شد تا تیم برای بازی راهی کرج شود. این دستورالعمل باعث شد تا در فرصت زمان اندک باقیمانده ملوانان جمع و جور شوند تا سفر خود را آغاز کنند و به همین دلیل آنها ظرف یک ساعت لیست بازیکنان را رد کردند و آنها را برای سفر احضار کردند و در نهایت نیز از ساعت 18:30 سفر خود را آغاز کردند.


تیم فوتبال ملوان در هفته بیست و هشتم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول ساعت ۱۵ عصر روز شنبه میهمان تیم فوتبال گل ریحان البرز خواهد بود. آنها در پایان هفته بیست و هفتم با ۲۸ امتیاز در رتبه دهم و تیم فوتبال گل ریحان البرز  با ۳۸ امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارد . تیم فوتبال ملوان در نیم فصل دوم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول ، جام آزادگان ، با کسب۱۸ امتیاز در رتبه اول جدول رده بندی در نیم فصل دوم قرار دارد.

دیدگاه‌ها