کد خبر : 1599095 | 24 اسفند 1397 ساعت 20:55 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

تمرینات الاهلی با حضور عمر سوما جدی‌تر شد

الاهلی عربستان تمرینات خود را زیر نظر سرمربی اروگوئه ای و همچنین ستاره سوری خود دنبال کرد.

تمرینات الاهلی با حضور عمر سوما جدی‌تر شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الاهلی عربستان یکی ازتیم های همگروه پرسپولیس در جام باشگاه های آسیا این روزها تمریناتش را زیر نظر خورخه فوساتی سرمربی اروگوئه ای خودش درحال پیگیری است. این تیم که باید روز یکشنبه در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان عرب به مصاف الهلال عربستان برود در حالی تمریناتش را دنبال می‌کند که مهاجم خطرناک و سوری این تیم عمر السوما بر خلاف شایعات در این تمرینات حضور پیدا کرده است.


فوساتی درابتدای تمرین با اشاره به اشتباهات بازیکنانش در دیدار مقابل پاختاکورازبکستان که منجر به شکست یک بر صفر این تیم شد، به آن ها تأکید کرد که برای پیروزی و کسب موفقیت باید تمرکز خود را افزایش دهند.


پس از صحبت های سرمربی ، بازیکنان الاهلی به انجام حرکات بدنسازی پرداختند و بعد از آن هم بازیکنان، کارهای فنی و تاکتیکی را زیر نظر کادر فنی دنبال کردند.در خلال این بخش از تمرینات فوساتی هر دفعه با قطع کردن تمرین اشتباهات فنی و تاکتیکی بازیکنان را به آنها گوشزد می‌کرد.


گفتنی است تیم فوتبال الاهلی عربستان در گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های پرسپولیس ایران، پاختاکور ازبکستان و السد قطر گروه است. این تیم در حال حاضر با ۳ امتیاز از دو بازی و با تفاضل گل بهتر نسبت به السد قطر  در جایگاه دوم جدول قرار دارد.

دیدگاه‌ها