کد خبر : 1599121 | 25 اسفند 1397 ساعت 08:38 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

اسماعیل‌پور: وضعیت دستم افتضاح است

دارنده دو مدال نقره و برنز کشتی آزاد جهان گفت: رسول خادم به شدت پیگیر کارم بود که بتوانم در آلمان جراحی کنم و حتی اکنون نیز پیگیر شرایطم است.

اسماعیل‌پور: وضعیت دستم افتضاح است

به گزارش ورزش سه مسعود اسماعیل‌پور در گفت‌وگو با تسنیم در مورد آسیب‌دیدگی دستش که منجر به دوری‌ از کشتی شده است، اظهار داشت: وضعیت دستم افتضاح است. قبل از انتخابی تیم ملی جراحی کردم و به همین دلیل هم به انتخابی نرسیدم. تیر ماه تمریناتم را شروع کردم اما دوباره در حین تمرین دستم شکست. می‌خواستم در آلمان دستم را جراحی کنم و به آلمان هم رفتم و پیش از آن قرار بود با 10 هزار یورو این عمل را انجام دهم، اما هزینه‌ها خیلی بالاتر رفت و گفتند باید 15 هزار یورو هزینه کنم.

 

وی با تاکید بر اینکه هزینه درمان با خودش هست، ادامه داد: وقتی هزینه جراحی سنگین‌تر شد،‌ دیدم نمی‌توانم این کار را انجام دهم و به ایران برگشتم. حالا هم مانده‌ام چه کار کنم، استخوان دستم بیرون زده و حتما باید جراحی انجام شود.

 

اسماعیل‌پور که گفته می‌شود از مسئولان وقت گله دارد، با اشاره به اینکه رسول خادم همه گونه حمایت را از او داشته، تصریح کرد: از هیچ کسی گله‌ای ندارم. رسول خادم به شدت پیگیر کارم بود که بتوانم در آلمان جراحی کنم، چه آن زمان که رئیس فدراسیون بود و چه حالا که سمتی در فدراسیون ندارد کاملا پیگیر کارهایم هست، مسئله این است هر کسی در این موضوع کوتاهی کرده باشد، آن فرد آقا رسول نبوده است.

 

این کشتی‌گیر مازندرانی در پاسخ به این سوال که چرا از فدراسیون پزشکی ورزشی کمک نمی‌گیرد، گفت: آنها اگر می‌خواستند، کاری انجام می‌دادند. من این همه مصاحبه کردم و گفتم دستم وضعیت خیلی بدی دارد حالا ظاهرا ناراحت شده‌اند که چرا به ما نگفته‌ای! مگر می‌شود در این مدت متوجه آسیب‌دیدگی شدید من نشده باشند. از طریق دوستانم یکی دو پزشک دیگر پیدا کرده‌ام که ببینم می‌شود کاری انجام داد. به دنبال دکتر کیهانی هستم ولی هنوز موفق نشده‌ام با ایشان صحبت کنم و وقت بگیرم. امیدوارم هر چه زودتر بتوانم این جراحی را انجام دهم.

 

اسماعیل‌پور با اشاره به اینکه نه تنها برای کشتی گرفتن که برای فعالیت عادی هم با مشکل مواجه است، عنوان کرد: این وضعیت برای دست راستم به وجود آمده و نه تنها برای کشتی، بلکه برای کارهای روتین زندگی هم با مشکل مواجه هستم. دستم درد زیادی دارد.

 
 

دیدگاه‌ها