کد خبر : 1599198 | 25 اسفند 1397 ساعت 13:23 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

عباسیان: اخراج بازیکن مسجدسلیمان درست نبود

معین عباسیان، هافبک چپ پای تیم فوتبال سایپا گفت: بازی سختی برابر نفت مسجدسلیمان در پیش داشتیم، ولی خوشحالم که در آخرین بازی سال سه امتیاز شیرین گرفتیم.

عباسیان: اخراج بازیکن مسجدسلیمان درست نبود

به گزارش ورزش سه و به نقل از تسنیم ،معین عباسیان  با اشاره به پیروزی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: ما بازی سختی داشتیم. قبل از بازی هم کادر فنی به خوبی تیم حریف را برای بازیکنان آنالیز کرده بود و در نهایت توانستیم برد مهمی به دست بیاوریم. نفت مسجدسلیمان در زمین خودش تیم دست و پا بسته‌ای نیست و آنها دنبال برد در این بازی بودند، ولی ما حساب شده بازی کردیم و خوشحالم که در آخرین بازی سال سه امتیازی شیرین گرفتیم.

 

وی در مورد داوری این بازی و حاشیه‌هایی که ایجاد شد، تأکید کرد: اتفاقات عجیبی افتاد و این بازی حاشیه‌های زیادی داشت. به نظر من اخراج بازیکن نفت مسجدسلیمان اصلاً درست نبود، در ضمن اخراج امید خالدی هم اشتباه بود و کارت زرد اولی که این بازیکن گرفت، درست نبود. علی دایی هم به شدت از داوری ناراضی بود و در نهایت اخراج شد. از طرفی کیفیت زمین افتضاح بود و در شرایطی بسیار سخت سه امتیاز را گرفتیم.

 

هافبک چپ پای تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می‌کرد با وجود 9 نفره شدن، نفت مسجدسلیمان را شکست بدهند، عنوان کرد: واقعاً پیش‌بینی برد را در آن وضعیت نمی‌کردم، ولی خوشبختانه بچه‌ها با غیرت بازی کردند و در نهایت توانستیم برد مهمی را در زمین حریف به دست بیاوریم.

دیدگاه‌ها