کد خبر : 1599199 | 25 اسفند 1397 ساعت 13:20 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین یادگاری 97، روز قرمز و طلایی (عکس)

دیروز در شرق اهواز جشنی برپا بود. دوباره فوتبال مردم این شهر را سر ذوق آورد.

به گزارش ورزش سه، هر وقت انبوه مشکلات از جهات مختلف به مردمی فشار وارد کرده، همیشه یک چاره مشترک برای فرار ولو مقطعی و موقتی وجود داشته است: فوتبال.

 

فوتبال مثل همه نقاط دنیا، در ایران هم در بزنگاه های مختلفی به کمک مردم آمده و اندکی حال دل آنها را بهبود داده است. دیروز هم در گوشه پرشور ایران، بار دیگر فوتبال سرخط اصلی خبرها بود. خوزستانی ها که با فوتبال عجین شده اند، دیروز پس از سالها جشنی گرفتند، شاید ارزشمندتر از جشن های قهرمانی فولاد و استقلال خوزستان در لیگ برتر.

 

باشگاه فولاد خوزستان که از نظر امکاناتی و رسیدگی به رده های پایه یکی از برترین های فوتبال ایران است، از چند سال پیش کار ساخت یک استادیوم اختصاصی را کلید زد و امسال اعلام کرد که آماده بهره برداری از این ورزشگاه است. سرانجام پس از چند هفته انتظار، شورای تامین استان خوزستان اجازه استفاده از این استادیوم را داد و فولاد آره نا به جدیدترین اتفاق شیرین فوتبال ایران تبدیل شد.

 

افتتاح این استادیوم مدرن، در بازی حساس فولاد و سپاهان صورت گرفت و یک روز طلایی برای فوتبال خوزستان و باشگاه فولاد در آخرین نفس های سال 97 رقم خورد که در تاریخ لیگ ایران هم ماندگار خواهد بود.

 

با تماشای همین 90 دقیقه ابتدایی شروع به کار این ورزشگاه می شود کاملا پی برد که چقدر ترکیب حضور هوادارانی پرشور مثل حامیان فولاد با استادیومی مدرن و به روز مثل فولاد آره نا، می تواند رنگ و لعاب استثنایی به فوتبال و لیگ ایران بدهد. داشتن ورزشگاه های اختصاصی و مناسب، بهترین و شاید واجب ترین اتفاقی است که باید برای تمام تیم های باشگاهی سطح اول ایران، به ویژه تیم های پرهوادار تر، رخ بدهد.

 

عکس از مرتضی جابریان

 

1391078

 

1391079

 

1391080

 

1391081

 

1391082

دیدگاه‌ها