کد خبر : 1599209 | 25 اسفند 1397 ساعت 13:43 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

بنی تمیم: فدراسیون پیگیر درمان اسماعیل‌پور هست

وضع مبهم دست شکسته کشتی‌گیر ملی‌پوش

سرپرست فدراسیون کشتی اعلام کرد این فدراسیون پیگیر وضعیت درمانی مسعود اسماعیل پور است.


به گزارش "ورزش سه"، مسعود اسماعیل پور که سابقه کسب مدال نقره جهان و طلای بازی های آسیایی را در کارنامه خود دارد، این روزها نه تنها برای کشتی گرفتن بلکه برای زندگی عادی خود هم به خاطر یک مصدومیت عجیب مشکل دارد.


انتشار تصاویر دست مصدوم این کشتی گیر باعث انتقاد خیلی از علاقه مندان به کشتی شد و او هم در مصاحبه هایی از مشکلات مالی به عنوان مانعی برای درمان دست شکسته و استخوانی که بیرون زده، سخن گفت.


حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی در واکنش به این اتفاقات گفت: اسماعیل پور از کشتی گیرانی است که طی سال های اخیر در میادین مختلف برای کشتی ایران افتخارآفرینی کرده است. به شخصه با اسماعیل پور صحبت کرده ام و وی به من اعلام کرد، به دلیل وضعیت مصدومیتش باید مدتی صبر کند تا استخوان آسیب دیده دست، رشد خود را طی کند و سپس روند درمان مجددا آغاز شود.


وی افزود: در همین زمینه هماهنگی های لازم را با فدراسیون پزشکی ورزشی نیز انجام داده ایم و فدراسیون کشتی و فدراسیون پزشکی ورزشی آمادگی هرنوع کمک درمانی به اسماعیل پور را دارند. امیدوارم اسماعیل پور هرچه زودتر با انجام عمل جراحی و طی کردن مناسب دوران پس از عمل جراحی در وهله اول سلامتی خود را باز یابد و سپس در صورت ارزیابی مثبت خود به میادین کشتی بازگردد.

 

1391088

دیدگاه‌ها