کد خبر : 1599242 | 25 اسفند 1397 ساعت 15:30 | 37.3K بازدید | 0 دیدگاه

با شش کلین شیت در هفت دیدار دور برگشت

فرزوان به دنبال حمله به رکورد تاریخی

گلر تیم تراکتورسازی تبریز با بسته نگه داشتن دروازه خود در دیدار برابر پدیده موفق شد دوازدهمین کلین شیت خود را در لیگ هجدهم به ثبت برساند.

فرزوان به دنبال حمله به رکورد تاریخی


به گزارش “ورزش سه“، محسن فروزان را می توان از با ثبات ترین دروازه بان های حاضر در لیگ هجدهم دانست. این دروازه‌بان در تمام بازی‌های تیم تراکتورسازی در لیگ هجدهم در ترکیب اصلی به میدان رفته است.

 

فروزان که در بازی برابر پدیده نیز در میدان حضور داشت موفق شد با بسته نگه داشتن دروازه، به دوازدهمین کلین شیت خود در لیگ هجدهم دست پیدا کند. درباره عملکرد گلر تراکتور در دور برگشت لیگ نکته جالبی که به چشم می خورد این است که او در ۷ دیدار برگزار شده در شش بازی تراکتوری ها موفق شده دروازه خود را بسته نگه دارد این اتفاق در حالی می‌افتد که ۵ دیدار از بازی های مورد نظر به صورت پیاپی بوده و همین نشان می دهد که گلر گیلک تراکتوری ها به دنبال رسیدن به رکورد بسته نگه داشتن دروازه در تاریخ لیگ برتر است. این در حالیست که تاکنون فروزان توانسته است به ۴۵۰ دقیقه بسته نگه داشتن دروازه خود برسد.

 

 در لیگ هجدهم مهدی رحمتی با ۱۲ کلین شیت در صدر این  آیتم قرار دارد و در دیدار اخیر تراکتوری‌ها فروزان با رسیدن به ۱۲ کلین شیت حالا در کنار رحمتی قرار می گیرد. در قسمت دقایق بسته نگه داشتن دروازه نیز باید گفت در حال حاضر رکورد بسته نگه داشتن دروازه در تاریخ فوتبال ایران در اختیار سید حسین حسینی دروازه بان تیم استقلال است که او در رقابت‌های لیگ هفدهم موفق شد به مدت ۸۴۵ دقیقه دروازه خود را بسته نگه دارد.

 

1391124

دیدگاه‌ها