کد خبر : 1599243 | 25 اسفند 1397 ساعت 15:37 | 71.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزینه جانشینی سوارز در بارسلونا مشخص شد

لوکا جوویچ، مهاجم آینتراخت فرانکفورت، گزینه شماره یک بارسلونا برای تقویت خط حمله خود در فصل آینده است.

گزینه جانشینی سوارز در بارسلونا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، لوکا جوویچ، با اصلیتی بوسنیایی برای تیم ملی صربستان بازی می کند و با 21 سال سن تبدیل به یکی از مهاجمان برجسته بوندسلیگا شده است. آینتراخت فرانکفورت، تابستان گذشته جوویچ را به صورت قرضی با بند خرید 12 میلیون یورو از بنفیکا جذب کرد و شاید تصور نمی کرد او خیلی زود تبدیل به مهاجمی بزرگ و مورد توجه تیم های متمول اروپایی شود.

 

 

1391127

 

 

جوویچ پس از لواندوفسکی، بهترین گلزن حال حاضر بوندسلیگاست و پنجشنبه شب نیز با گل دقیقه 5 خود برابر اینتر، توانست اینتراخت را راهی یک چهارم نهایی لیگ اروپا کند. دیداری که میهمانانی ویژه داشت. اریک آبیدال، پپ سگورا و رامون پلانس از تیم مدیریت ورزشی بارسا در سن سیرو حاضر بودند و از نزدیک بازی اینتر-فرانکفورت را به تماشا نشستند. هدف اصلی، دیدن بازی جوویچ بود و در نهایت ارزیابی ها از این بازیکن نیز مثبت بودند.

 

سران بارسا با توجه به اینکه سوارز، ژانویه آینده قدم در 33 سالگی خواهد گذاشت و در فصول آتی طبعا نمی تواند در همه بازی ها به صورت ثابت به میدان برود، از حالا به فکر جانشینی برای او هستند و جوویچ در حال حاضر گزینه شماره یک است. او می تواند یکی دو سال ذخیره سوارز باشد و به تدریج مسیرش برای رسیدن به جایگاه ثابت را هموار کند.

گفته می شود که جذب او بین 40 تا 50 میلیون یورو هزینه خواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها