کد خبر : 1599276 | 25 اسفند 1397 ساعت 17:32 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

روزی که سلتا مانع سه گانه رئال با زیدان شد

دو فصل پیش، رئال مادرید برای فتح اولین سه گانه تاریخ خود خیز برداشته بود اما یک تیم مانع آن شد.

روزی که سلتا مانع سه گانه رئال با زیدان شد

به گزارش "ورزش سه"، امروز و از ساعت 18.45، رئال با هدایت زیدان در برنابئو میزبان سلتاویگو خواهد بود. آبی های گالیسیا در فصل جاری شرایط خوبی ندارند و خطر سقوط آنها را تهدید می کند اما همین تیم دو سال پیش رئال مادرید را از رسیدن به اولین سه گانه خود دور کرد.

18ژانویه 2017، رئال با زیدان روی نیمکت مربیگری، در یک چهارم نهایی کوپا دل ری میزبان سلتا بود و بازی رفت را 1-2 واگذار کرد. آسپاس که امشب غایب است، دقیقه 65 سلتا را پیش انداخت و دقیقه 69 مارسلو کار را به تساوی کشاند اما یک دقیقه بعد، جانی کاسترو بازهم سلتا را پیش انداخت و در نهایت بازی با همین نتیجه پایان یافت.

 

یک هفته بعد در بازی برگشت، رئال با زوج راموس و کاسیمیرو در خط دفاعی به بالائیدوس رفت و در نهایت با تساوی 2-2 متوقف شد تا از کوپا دل ری حذف شود. لوکاس و رونالدو گل های رئال را زدند و دانیلو هم در آن مسابقه یک گل به خودی زد.

رئال در آن مقطع صدرنشین لالیگا بود و در نهایت با 93 امتیاز به عنوان قهرمانی رسید. در لیگ قهرمانان نیز رئال با پیروزی 4-1 بر یوونتوس برای دوازدهمین بار قهرمان شد تا پس از 59 سال دبل کرده باشد؛ اما سه گانه در همان ماه ژانویه و پس از شکست مقابل سلتا منتفی شده بود.

دیدگاه‌ها