کد خبر : 1599298 | 25 اسفند 1397 ساعت 18:52 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

محمودزاده نگران تبانی بازیکنان ما بود؛

افاضلی: فوتبال نمی‌خواهند بگویند می‌رویم لبو فروشی !

هومن افاضلی می گوید اگر مسئولین خرمشهر و تیم کارون اروند قصد تیم داری ندارند، این را به صورت واضح بگویند.

افاضلی: فوتبال نمی‌خواهند بگویند می‌رویم لبو فروشی !

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر امروز و در دیداری خارج از خانه مقابل تیم مدعی شاهین شهرداری بوشهر موفق شد در دقیقه 90 به گل تساوی برسد تا با نتیجه 1 بر 1 زمین مسابقه را ترک کند.


هومن افاضلی سرمربی تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر در گفتگو با خبرنگاران پس از پایان بازی گفت: اولا خدا را شکر می کنم که ما با یک نفر کمتر، تقریبا یک نیمه بازی کردیم. تیم حریف هم بالای جدولی بود و در کورس صعود است. به هر حال تیم ما در شرایط بسیار سختی است و مدت ها است تمرین درست و حسابی نداریم. بچه ها اعتصاب کرده اند و تمرکز روی کارشان ندارند. مدت ها است هیچ دریافتی نداشته اند و کسی هم نیست که پاسخ دهد.


وی در مورد اینکه آیا صامری به تیم بازگشته، توضیح داد: نه ایشان هنوز برنگشته. به هر جا هم داد و فغان می کنیم الحمدالله به جایی نمی رسیم. اگر فوتبال نمی خواهند خب درش را ببندند و اگر می خواهند آدم هایی که در آن وجود دارند و کلی مشقت می کشند و جان می کنند و فشار تماشاگر و انتظارات مردم را تحمل می کنند، باید طوری باشد که حداقل حق و حقوقشان را بگیرند. اگر نمی خواهند هم خب بگویند جمع کنند بروند. به هر حال یکی می رود لبو می فروشد، یکی بادمجان، یکی چغندر و به هر حال یک کاری می کنیم. اگر نمی خواهند بگویند نمی خواهیم. اگر هست ولی کمک کنند تیم بماند.


افاضلی اضافه کرد: با این حال با شرایطی که ما داشتیم، بچه های خیلی باشرفی داریم. من در فوتبال چیزهای زیادی دیدم؛ این بچه ها خیلی باشرف هستند و با تمام وجودشان بازی کردند. چند روز پیش هم آقای محمودزاده زنگ زد و گفت خدایی نکرده تیمتان که شرایطی خوبی ندارد، بچه ها کم نگذارند. الحمدالله دیدید که ما کم نگذاشتیم. البته تیم شاهین هم تیم خوبی است و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

 

سوال پایانی از افاضلی توسط خبرنگاران بوشهری این بود که آیا تیم شاهین شهرداری بوشهر پتانسیل لیگ برتری شدن دارد که او پاسخ داد: به هر حال جدول نشان دهنده خیلی چیزها است و به نظرم جایگاه و امتیازات دروغ نمی گویند.

دیدگاه‌ها