کد خبر : 1599304 | 25 اسفند 1397 ساعت 19:02 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

میثاقیان: ای کاش همیشه داوری این گونه باشد

میثاقیان باابراز خوشنودی از نتیجه بازی از داوری این دیدار بسیار راضی بود.

میثاقیان: ای کاش همیشه داوری این گونه باشد

به گزارش "ورزش سه"،  هفته بیست و هشتم لیگ یک دو تیم شهرداری  ماهشهر و خونه به خونه بابل  به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید .


اکبر میثاقیان پس از پایان دیداردرخصوص بازی اظهار داشت:« بازی بسیار سختی بود به خاطر این که هر دو تیم پایین جدول بودیم و برای اینکه درجدول تکانی بخوریم دراین مسابقه محکوم به گرفتن امتیاز بودیم . خدا را شکر بچه های ما امروز در خانه حریف جانانه بازی کردند ضمن این که کل مجموعه باشگاه برای این دیدار بسیار خوب کار کردند.»

 

میثاقیان در ادامه افزود:« این در شرایطی است که می توانستیم  در این بازی پیروز از زمین خارج می شدیم چون که دو سه موقعیت بسیار خوب را از دست دادیم و تیم حریف دو بار از توی دروازه  توپ را بیرون کشید . اما من برای فوتبال خوزستان ارزش و احترام خاصی قائل هستم چرا که درخوزستان دو تا سه سال کار کرده ام و انشاء الله برای موفقیت ماهشهر هم دعا می کنیم که این تیم بتواند در لیگ ماندگار باشد .
وی در خصوص داوری هم گفت:«  ما دربازی آخری که درمقابل آلومینیوم اراک به میدان رفتیم لطمات بسیار زیادی از سمت داوری دیدیم . اما امروز داور دیدار آقای سید علی و محمد رضا منصوری نشان دادند  بی جهت نیست در لیگ برتر و جام جهانی قضاوت کرده اند. ما امروز بدون هیچ مشکلی بازی را دنبال کردیم و از کمیته داوران می خواهیم بیشتر از این دست افراد استفاده کند چرا که فقط از زمان ورود من به تیم، بالای ده بار داوران علیه ما سوت زدند .»

دیدگاه‌ها