کد خبر : 1599357 | 25 اسفند 1397 ساعت 21:34 | 30K بازدید | 0 دیدگاه

داور یک اشتباه سرنوشت ساز داشت

جلالی: شرایط ما بسیار بد است!

سرمربی نساجی با حضور در نشست خبری درباره این دیدار صحبت کرد.

جلالی: شرایط ما بسیار بد است!

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال نساجی با حضور در نشست خبری بعد از دیدار با استقلال در بخش ابتدایی صحبت های خود درباره این مسابقه گفت: ما برای این بازی شرایط سختی داشتم. چند بازیکن کلیدی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و سه بازیکن نیز شرایط بازی نداشتند و به اجبار از آنها استفاده کردیم. فرجی با زانویی که بسته بود و از دقیقه 2 نیز درد داشت به میدان رفت. شیری نیز این شرایط را داشت اما آن چه بازیکنان ما انجام دادند، جای افتخار دارد و من به داشتن آنها افتخار می کنم. از همه آنها تشکر می کنم و به مسئولان تیم می گویم که حیف است قدر تیم را نمی دانید و تیم را تنها می گذارید.


وی ادامه داد: در همه عمرم که با تیم های مختلف کار کردم و 15-16 باشگاه را هدایت کردم، هیچ وقت ندیدم یک باشگاه تا این اندازه آشفته باشد و امکانات نداشته باشد. مسائلی در باشگاه وجود دارد که شما باور نمی کنید. از بازیکنانم می خواهم اتحاد خود را حفظ کنند. بعد از بازی باید حال بازیکنان ما را در رختکن می دیدید. به همه مسئولان باشگاه، تیم و استان می گویم اگر قدر نساجی را ندانید، ضرر می کنیم. تیم ما با عزت و با افتخار است.

 

1391269

 


جلالی درباره عملکرد داور مسابقه، عنوان کرد: داور در صحنه پنالتی اشتباه کرد اما در دیگر صحنه ها خوب بود اما همین پنالتی نتیجه را مشخص کرد. داور می گوید او بازیکن استقلال را از پشت گرفت اما تبریزی کار خود را انجام داد و سپس پنالتی اعلام شد.

 

او درباره کار کردن با تیمی پر طرفدار بعد از مدتها، اضافه کرد: ما هواداران خوبی داریم. گاهی اوقات هوادار شما را اذیت می کند اما هواداران ما در باخت به ما احساس خوب می دهند. با اطمینان به شما می گویم این تیم ظرفیت بزرگی در فوتبال دارد اما قدر این تیم را نمی دانند. ما در هفته گذشته هر روزی به زمین رفتیم، ما را راه ندادند. اگر بخواهم از مشکلات بگویم باید 3 ساعت صحبت کنم. درون تیم شرایط بسیار خوب است و هواداران بی نظیری داریم اما تیم پشتیبانی ندارد. اگر موضوعی را می گویم به این دلیل است که هواداران شرایط تیم را بدانند و بدانند که به عشق آنها اینجا هستیم. اگر من می گویم بسیار بسیار، باید صدبار بگویم بسیار.


او درباره جزییات این مشکلات، گفت: صحبت کردن درباره این مشکلات خوب نیست. دوست ندارم جزییات را بگویم. ما از اولین مسابقه مشکل داشتیم و اکنون اگر چیزی می گویم زیرا بازیکنان خواستند تا من بگویم. جزییات را نمی گویم زیرا مسائل تیم را نباید بیرون برد.

دیدگاه‌ها