کد خبر : 1599370 | 25 اسفند 1397 ساعت 22:07 | 38.1K بازدید | 0 دیدگاه

فقط استقلال و پرسپولیس در کورس نیستند

علی کریمی: پیمان بستیم امسال قهرمان شویم

هافبک استقلال گفت: نمی دانم دربی حالت فینال دارد یا خیر، اما تلاش می کنیم 3 امتیاز آن مسابقه را هم بگیریم و خودمان را در کورس نگه داریم.

علی کریمی: پیمان بستیم امسال قهرمان شویم

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی، هافبک استقلال بعد از پیروزی آبی پوشان برابر نساجی اظهارداشت: خدا را شکر که توانستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم چون خیلی برایمان مهم بود. همانطور که می دانید ما کمی به خاطر فشردگی مسابقات لیگ و لیگ قهرمانان آسیا خسته بودیم. با این حال خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت های متعددی داشتیم که استفاده نکردیم. البته مهم 3 امتیاز بازی بود که ما را در کورس قهرمانی نگه می دارد و هنوز امیدواریم بعد از عید بازی های خوبی به نمایش بگذاریم و امتیازات خوبی را برای رسیدن به قهرمانی کسب کنیم.


وی درباره افت بدنی بازیکنان استقلال در نیمه دوم عنوان کرد: ما یک بر صفر بازی را جلو افتادیم و طبیعی بود که بخواهیم بازی را حفظ کنیم. کمی تیم عقب نشست، اما چشم به ضدحملات داشتیم. متاسفانه مثل بازی با العین از موقعیت ها استفاده نکردیم. خدا را شکر که نتیجه را نگه داشتیم و به 3 امتیاز رسیدیم.


هافبک استقلال درباره اینکه گفته می شود برنده دربی قهرمان خواهد شد، گفت: همانطور که می دانید 5 تیم برای قهرمانی می جنگند. ما یکی از این تیم ها هستیم و پرسپولیس هم یک تیم دیگر. 3 تیم دیگر هم هستند که شانس قهرمانی دارند. نمی دانم دربی حالت فینال دارد یا خیر، اما تلاش می کنیم 3 امتیاز آن مسابقه را هم بگیریم و خودمان را در کورس نگه داریم. پرسپولیس هم تیمی است که 2 سال قهرمان شده و تیمی یکدست است. تمام تلاش خود را می کنیم که امسال با قهرمانی مان دل هواداران را شاد کنیم.


کریمی در پاسخ به این سوال که چقدر به قهرمانی امیدوار است، بیان داشت: ما خیلی امیدواریم. شما اگر 10، 11 بازی اخیر ما را ببینید، نتایجی که به دست آوردیم، گویای همه چیز است. پیمانی در تیممان بستیم که تمام توان خود را برای قهرمانی تیم و خوشحالی هواداران بگذاریم.

 

دیدگاه‌ها