کد خبر : 1599371 | 25 اسفند 1397 ساعت 22:06 | 42.5K بازدید | 0 دیدگاه

لک: حساسیت به دستکش قرمز مشکل من نیست

دروازه بان تیم نساجی با لحنی متفاوت از شرایط مالکیت و اداره باشگاه نساجی گله کرد.

لک: حساسیت به دستکش قرمز مشکل من نیست

به گزارش "ورزش سه" از مکسدزون ورزشگاه آزادی، حامد لک که امروز بعنوان گلر جانشین بازی بسیار خوبی مقابل استقلال انجام داد درباره شکست در آزادی گفت: خوشبختانه بازی خوبی کردیم که متاسفانه در یک اتفاق مشکوک داور یک پنالتی به سود استقلال اعلام کرد و در نهایت بازی یک بر صفر به اتمام رسید. ما در طول بازی تلاش بسیاری انجام دادیم که بازی را به تساوی بکشانیم اما موفق نشدیم. در کل همه بچه ها از جان مایه گذاشتند و من هم سعی کردم تمرکز خودم را حفظ کنم تا بتوانم در تیم مثمر ثمر واقع شوم.


وی درباره اینکه چرا تماشاگران استقلال به او حساس هستند گفت:« من واقعا نمی دانم که چرا هواداران روی دستکش قرمزی که من می پوشم حساسیت دارند و این دیگر مشکل من نیست و به نظر می رسد مشکل آنها باشد. من که به هیچ کسی بی احترامی نکردم.

 

1391275


لک درباره این که وی با ورود مجید جلالی کمتر بازی کرده است گفت:« چه کسی گفته که من کمتر بازی کرده ام. منی که از 22 بازی 15 بازی به میدان رفته ام  ... از زمانی هم که آقای جلالی امدند من  بازی اول با ذوب اهن را بازی کردم و بعد  سه کارته شدم و گلر دیگر ما بازی کرد. بعد از آن هم دوباره به دروازه برگشتم که دیگر بازی بعدی نظر آقای جلالی است و من هم تابع هستم.»


او درباره بعضی از شعارها که علیه او داده شده هم گفت: من هواداران خودمان را دوست دارم و احساس می کنم این رابطه دو طرفه است و ممکن است هر بازیکنی در طول بازیگری خودش چنین روزهایی را داشته باشد .

 

من اصلا دلیل حضورم در نساجی وجود همین هواداران بود که از سبک تشویق آنها لذت می بردم و دلم می خواست  همیشه به این تیم بپیوندم.


وی درباره مشکلات تیم اضافه کرد: « بهترین سوال را پرسیدید الان دم عید است و باشگاه هیچ کمکی به بازیکنان و کادر نمی کند و آقای جلالی هیچ پشتوانه ای ندارد و تمام تیم حول و حوش زحمات اقای جلالی می چرخد. باید مالکیت باشگاه یک همدلی را ایجاد کنند همانطور که آقای حدادیان تا به حال  لطف داشتند و انتظار داریم از این به بعد هم رسیدگی کنند. بالاخره این تیم بعد از مدت ها به لیگ برتر آمده است و حیف است که بخواهد دوباره با این همه تماشاگر سقوط کند .»


حامد لک در ادامه  گفت:« شما نگاه کنید الان شب عید است و مالک باشگاه پولی به بازیکنان نداده است و ما تا به امروز فقط 45 درصد پول گرفته ایم در صورتی که باید 20 درصد دیگر به ما پول می دادند »

 

لک درخصوص اختلاف مالکین باشگاه هم اظهار داشت:«  من درباره اختلافی که مالکین باشگاه با هم دارند اطلاعی ندارم. البته هر دو نفر هم  آقای حدادیان و هم آقای صنیعی فر زحمت می کشند و اصلا نمی شود یک کدام را مقصر اعلام کرد ولی امیدواریم این دو با هم متحد شوند و استانداری هم بیاید وارد عمل شود و کمک کند چون به نظر من تنها دلخوشی مردم قائم شهر همین تیم است و به قول فرشاد فرجی مردم نه سینمایی دارند ونه جایی و باید با  ایجاد همدلی و اتحاد تیم را به سمت روزهای خوب سوق دهند.»


وی درپایان در خصوص اینکه آقای شیری به عنوان بزرگتر تیم گفتند که دیگر تمرین نمی کنند بیان کرد: «پس من هم با تابعیت از بزرگتر تیممان تمرین نمی کنم.»

دیدگاه‌ها