کد خبر : 1599463 | 26 اسفند 1397 ساعت 12:16 | 27.6K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره های ژاپنی لالیگا؛ مهمان ناخوانده لیگ قهرمانان؟

دو تیم کم نام و نشان لالیگا امسال می توانند شگفتی خلق کرده و راهی لیگ قهرمانان شوند.

ستاره های ژاپنی لالیگا؛ مهمان ناخوانده لیگ قهرمانان؟

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه تکلیف کورس قهرمانی در لالیگا تقریبا مشخص شده و بارسلونا در صورت پیروزی در دیدار امشب برابر بتیس فاصله خود را با اتلتیکومادرید به 10 امتیاز خواهد رساند، اما رقابت برای کسب چهارمین سهمیه لیگ قهرمانان بسیار جذاب بوده و یکی از بین دو تیم ختافه و آلاوس، فراتر از انتظارات ممکن است فصل بعد در مهم ترین تورنمنت اروپا حضور داشته باشند.

 

1391414

 

در سال های اخیر عادت داشتیم به جز سهمیه ثابت بارسلونا، رئال و اتلتیکومادرید، شاهد حضور قدرت های سنتی درجه دوی اسپانیا همانند والنسیا و سویا در لیگ قهرمانان باشیم اما به نظر می رسد این فصل قرار است اتفاقات دیگر رخ دهد.

 

آلاوس دیروز با برتری 1-3 مقابل اوئسکا، حالا علیرغم یک بازی بیشتر نسبت به ختافه رده چهارمی، در رتبه پنجم جدول لالیگا قرار گرفته و امیدوار به لغزش ختافه برای رسیدن به جایگاه کسب سهمیه لیگ قهرمانان است.

 

اما نبرد امشب ختافه با والنسیای رده هفتمی از اهمیت بالایی برخوردار است و ختافه می تواند با کسب پیروزی در این دیدار، خود را از دیگر رقبا جدا سازد.

 

نکته جالب، حضور دو ستاره ژاپنی در این دو تیم شگفتی ساز لالیگا است. گاکو شیباساکی عضو ختافه است و تاکاشی اینوی در ترکیب آلاوس به میدان می رود و البته هر دو بازیکن نیز جایگاه مناسب در ترکیب تیم های خود دارند.

دیدگاه‌ها