کد خبر : 1599474 | 26 اسفند 1397 ساعت 12:43 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

شیر فرانسوی در فهرست ذخیره ها

مامیچ بدون گومیس مقابل الاهلی

نیمه نهایی جام بن زاید در شرایطی میان دو غول باشگاهی عربستان برگزار می شود که رقبای آسیایی استقلال و پرسپولیس نبردی حیثیتی مقابل هم خواهند داشت.

به گزارش "ورزش سه"، مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های عرب موسوم به جام بن زاید میان الهلال و الاهلی در حالی برگزار می شود که مربیان هر دو تیم با در اختیار داشتن ستاره های سرشناس داخلی و خارجی به مصاف هم خواهند رفت.


رویارویی دو غول متمول و سرشناس سعودی در این مرحله از بازی ها باعث شد تا حساسیت های حاکم بر این جدال به اوج خود برسد به خصوص که هر دو تیم داعیه قهرمانی در این جام را دارند. بنا به نوشته رسانه های سعودی این حساسیت ها باعث شد تا زوران مامیچ تصمیم قبلی خود برای استراحت دادن به بهترین گلزن الهلال را تغییر داده و شیر فرانسوی را به فهرست بازیکنانش اضافه کند.


به نوشته الریاضیه، مامیچ با فراخواندن بافتیمی گومیس فرانسوی به فهرست 18 نفره تیم، مقابل الاهلی از برترین گلزن این فصل خود روی نیمکت ذخیره ها بهره خواهد برد تا در صورت نیاز برای دقایقی از مهاجم فرانسوی بهره ببرد.


جدال الهلال و الاهلی امشب در ورزشگاه ملک فهد ریاض برگزار می شود و برتری در این بازی می تواند سرنوشت متفاوتی برای زوران مامیچ کروات همین طور خورخه فوساتی مربیان دو رقیب آسیایی استقلال و پرسپولیس رقم بزند.

 

1391437

 

دیدگاه‌ها