کد خبر : 1599480 | 26 اسفند 1397 ساعت 12:48 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

واینالدوم: رایان بابل، فولام را خیلی خطرناک کرده

درحالیکه لیورپول امروز در خانه فولام به مصاف این تیم می‌رود، واینالدوم ستاره این تیم می‌گوید رایان بابل، مهاجم فولام که سابقه بازی در لیورپول را داشته می‌تواند برای قرمزها بسیار خطرناک باشد.

واینالدوم: رایان بابل، فولام را خیلی خطرناک کرده

به گزارش "ورزش سه"، رایان بابل، ملی‌‌پوش هلندی و مهاجم باشگاه فولام که امروز در لیگ برتر به مصاف لیورپول می‌رود در گذشته یکی از ستاره‌های محبوب مرسی‌سایدی‌ها بوده و در فاصله سالهای 2007 تا 2011 برای لیورپول 146 بازی انجام داده و در این بازی‌ها 22 گل برای لیورپول به ثمر رسانده است.

 

جورجینیو واینالدوم، ستاره هلندی لیورپول که دوست صمیمی رایان بابل است می‌گوید حضور بابل در خط حمله فولام می‌تواند خطر بزرگی برای لیورپول باشد. لیورپولی که در رقابت نفس‌گیر با منچسترسیتی در صدر جدول نیاز مبرمی به سه امتیاز این بازی دارد.

 

1373889

 

بابل 32ساله در ماه ژانویه با قراردادی قرضی به فولام منتقل شد و در این مدت ارزش خود را برای این تیم نشان داده است.

 

واینالدوم در گفتگو با خبرنگاران درباره بابل گفت:" من با رایان خیلی نزدیکم. ما با هم زیاد صحبت می‌کنیم و بارها درباره تیم‌های همدیگر هم‌صحبت شده‌ایم. ما دوستهای خیلی صمیمی‌ای هستیم و من از اینکه دوباره در زمین با او بازی می‌کنم خوشحالم. ولی متاسفانه رایان امروز برای تیمی بازی می‌کند که در مقابل ما است و من امیدوارم بتوانیم شکست‌شان بدهیم".

 

1391445

 

واینالدوم در ادامه گفت:" من در تیم ملی هلند با رایان همبازی هستم و می‌دانم او چقدر با تمرکز بالا بازی می‌کند. او تمام توجهش را به خوب بازی کردن و گل زدن معطوف می‌کند".

 

ستاره هلندی لیورپول در ادامه گفت:" رایان بابل برای تیم ملی هلند بازیکن بسیار مهمی است. من معتقدم او برای فولام هم یکی از مهمترین مهره‌های تیم است و از همینجا به همبازی‌هایم در لیورپول می‌گویم که متوقف کردن رایان بابل کار دشواری است و باید در بازی مقابل فولام با تمام دقت مراقب رایان باشیم و برایش برنامه‌ریزی کنیم".

 

 

دیدگاه‌ها