کد خبر : 1599489 | 26 اسفند 1397 ساعت 13:34 | 42.9K بازدید | 0 دیدگاه

امروز چک صدمیلیونی جادوگر پاس شد

علی کریمی پول لباس سپیدرودی ها را حساب کرد

علی کریمی با وجود واگذاری مالکیت و سرمربیگری تیم سپیدرود اما کماکان به تعهداتی که در قبال این باشگاه داشته عمل می کند.

علی کریمی پول لباس سپیدرودی ها را حساب کرد

به گزارش" ورزش سه" علی کریمی روز هفتم اسفندماه جاری با انتشار متنی سرانجام از باشگاه سپیدرود کناره گیری کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که او همزمان مالک و سرمربی این تیم بود اما در نهایت او با بیان این موضوع "زمانی می رسد که احساس می کنید تلاش ها و داشته های فنی تان نتیجه نمی دهد پس رفتن بهتر از ماندن است تا شخص جدید با تفکرات جدید بیاید و شرایط تیم را بهبود بخشد." از این تیم جدا شد.
با توجه به محبوبیت خیلی زیادی که کریمی در رشت و بین هواداران سپیدرود داشت حتی بعد از جدایی نابهنگامش نیز کمترین اعتراضی نسبت به این اتفاق در رشت نسبت به جادوگر به وجود آمد اما با گذشت نزدیک به بیست روز به نظر می رسد فضا کمی تغییر کرده است. به نظر می رسد در رشت هجمه ای علیه علی کریمی به وجود آمده که چرا او تیم را در این شرایط سخت رها کرده و رفته است.


اما علی کریمی با وجود این هجمه ها و با توجه به اینکه مدتی است که تمامی اختیاراتش در این باشگاه را واگذار کرده است، کماکان به تعهداتی که داده است عمل می کند. او امروز چکی در حدود 100 میلیون تومان را که مربوط به البسه و وسایل تیم بود را با وجود عدم حضورش در این باشگاه پاس کرد تا نشان دهد حتی وقتی نیست به تعهداتش پایبند است.


شاید چنین خبرهایی کمی فضایی که در رشت علیه کریمی به وجود آمده را بشکند، چرا که جادوگر با همان سبک و سیاق خودش، درست است که نتوانست در سپیدرود دوام بیاورد اما پشت این تیم را خالی نکرده است.

دیدگاه‌ها