کد خبر : 1599492 | 26 اسفند 1397 ساعت 13:38 | 50K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش اسپورت؛

شماره 9 بارسلونا؛ یک سر و هزار سودا

نام های زیادی برای تقویت خط حمله بارسلونا در فصل بعد مطرح شده است.

شماره 9 بارسلونا؛ یک سر و هزار سودا

 

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به افزایش سن لوییس سوارز، بارسلونا به دنبال یک گزینه جانشین جوان در خط حمله است و بازیکنانی چون لوکا یوویچ، آندره سیلوا و ماکسی گومز، گزینه های انتقال به این تیم در فصل آتی هستند.

 

آندره سیلوا بعد از سپری کردن فصلی ناموفق در میلان، در ترکیب سویا عملکرد بسیار خوبی داشته و ممکن است این مهاجم 22 ساله و پرتغالی در تابستان پیش رو راهی نوکمپ شود.

 

1384902

 

لوکا یوویچ صربستانی که هفته قبل گل پیروزی بخش فرانکفورت در خانه اینتر در لیگ اروپا را به ثمر رساند، شخصا علاقه زیادی به انتقال به بارسلونا دارد اما در این میان رئال مادرید و بایرن مونیخ، دو رقیب بزرگ آبی اناری ها برای جذب لوکا یوویچ هستند.

 

ماکسی گومز، مهاجم سلتاویگو نیز یکی دیگر از گزینه های مطرح شده برای تقویت خط حمله بارسلوناست. به جز او، نیکلاس پپه نیز گزینه ای است که شاید بارسا برای خرید وی اقدام کند. مهاجم لیل تیم های زیادی را خواهان خود می بیند و انتقال او تقریبا 60 میلیون یورو هزینه خواهد داشت.

 

به احتمال فراوان، یکی از گزینه های مطرح شده طی فصل نقل و انتقالات تابستانی، به عنوان سرمایه گذاری بارسا برای آینده راهی این تیم خواهد شد.

دیدگاه‌ها