کد خبر : 1599545 | 26 اسفند 1397 ساعت 16:55 | 44.3K بازدید | 0 دیدگاه

خوش قولی زنوزی در انتهای سال

وضعیت مالی طلایی در تراکتور

مالک باشگاه تراکتورسازی به وعده‌ای که به بازیکنان داده بود عمل و مبلغی از قرارداد آن‌ها بعد از سه برد پیاپی را پرداخت کرد.

وضعیت مالی طلایی در تراکتور

به گزارش "ورزش‌ سه"،  باید تراکتورسازی را یکی از خوش قول ترین باشگاه‌ها در پرداخت قرارداد بازیکنان دانست. این باشگاه در ابتدای فصل به محمدرضا زنوزی واگذار شد تا جزو مجموعه‌های خصوصی فوتبال ایران باشد.


حال خبر می‌رسد که محمدرضا زنوزی بعد از کسب سه برد پیاپی برابر سپاهان، ماشین سازی و هم‌چنین پدیده که همگی در تبریز بوده است 25 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده تا وضعیت طلایی در باشگاه از لحاظ مالی برقرار شود. 


گویا زنوزی بعد از اینکه تراکتورسازی برابر سایپا به نتیجه تساوی رسید، به بازیکنان قول داده که در صورت برد در این سه بازی متوالی مبلغ قابل توجهی از قرارداد آن‌ها را پرداخت می‌کند و حالا به این وعده جامه عمل پوشانده است. 


تراکتوری‌ها با کسب حداکثر امتیازات خانگی در خانه هم امتیاز با استقلال تهران و به علت تفاضل گل کمتر در رده سوم جدول حضور دارند و بسیار امیدوار هستند مسابقات بعدی خود را با موفقیت پست سر گذاشته و اولین قهرمانی در لیگ برتر را به هواداران پرشور خود تقدیم کنند. نخستین دیدار شاگردان لیکنز در سال 98 روز 10 فروردین برابر استقلال خوزستان برگزار می‌شود و باید دید چه نتیجه‌ای برای آن‌ها به دست خواهد آمد.

دیدگاه‌ها