کد خبر : 1599550 | 26 اسفند 1397 ساعت 17:23 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

افتتاح چمن مصنوعی هما با نام حمید علیدوستی

مجموعه ورزشی هما امروز شاهد حضور پیشکسوتان نامی فوتبالو عرصه داوری برای افتتاح زمین چمن مصنوعی, و گرامیداشت از حمید علیدوستی بود .

 به گزارش "ورزش  سه"، باشگاه فرهنگی ورزشی هما  که این روزها با حضور علیرضا بابایی  مدیر جوان این مجموعه  خون تازه ای در رگ هایش جاری شده است امروز طی مراسمی، زمین چمن مصنوعی این مجموعه را افتتاح  کرد.


این باشگاه بعد از این که به پاس تولد علیرضا عزیزی مهاجم سال های دور این باشگاه قدیمی تهران جشن تولدی را با حضور پیشکسوتان همه  برپا کرده بود ،امروز بعد ازظهر در مراسمی با شکوه با عنوان "آیین افتتاح زمین چمن مصنوعی هما پاسداشت حمید علیدوستی " در مجتمع ورزشی اختصاصی  هما ،ضمن قدردانی از تمام زحمات حمید علیدوستی که در واقع نامش با تاریخ این باشگاه عجین شده است  زمین چمن مصنوعی مجهز و زیبای خود را افتتاح کرد.


 این مراسم با حضور پیشکسوتانی مثل،  بهمن فروتن، هادی نراقی، محمد پنجعلی، محمد مایلی کهن رضا رجبی، ناصر محمد خانی ، امیر قلعه نوعی ، احمد سنجری ،مرتضی فنونی زاده و مسعود مرادی و تنی چند از پیشکسوتان نامی عرصه فوتبال و همچنین جامعه داوری برگزار گردید.ضمن این که در این مراسم شهردار منطقه  9دکتر سید علی مفاخریان هم در  این جلسه حضور پیدا کرد. این  آیین در ابتدا با سخنرانی آقای علیرضا بابایی  رئیس ارشد مجتمع فرهنگی، تفریحی، ورزشی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ( هما ) برگزار شد که او در ابتدا ضمن عرض خیرمقدم به  بزرگوارانی که در این گرد همایی شرکت کردند، گفت که ما دوست داشتیم به اندازه تمام پیشکسوتان این باشگاه زمین چمن داشتیم تا نام آن ها را هر چه بیشتر زنده نگه داریم اما واقعا بودجه کافی را برای چنین کاری در اختیار نداریم .سپس بعد از ایشان  هادی نراقی بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه هماو تاج سابق و  همچنین علی خسروی پیشکسوت داوری  هم سخنانی را مطرح فرمودند  .


در آخر هم خود حمید علیدوستی با حضور در سن و بیان جملاتی احساسی نسبت به این  توجه  باشگاه هما واکنش نشان داد.


این در حالی است که هفته گذشته سالروز تولد حمید علیدوستی نیز بود و تاریخ افتتاح این زمین بی مناسبت با این  تاریخ نمی تواند باشد.


گفتنی است بعد از سخنرانی ها اگر وضعیت جوی اجازه دهد قرار شده است  برای افتتاح زمین وانجام یک بازی ،این پیشکسوتان به داخل زمین چمن مصنوعی خواهند رفت  .

 

1391532

 

1391533

 

1391534

 

1391535

 

1391536

 

1391537

دیدگاه‌ها