کد خبر : 1599553 | 26 اسفند 1397 ساعت 17:31 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

ارسلان، سرباز سه امتیازی این روزهای علی منصور

ارسلان مطهری یکی از ستاره های ذوب آهن بعد از تعطیلات نیم فصل بوده و عصای دست منصوریان در خط حمله محسوب می شود.

ارسلان، سرباز سه امتیازی این روزهای علی منصور

به گزارش "ورزش سه" باز هم شاهد گلزنی ارسلان مطهری در پیراهن ذوب آهن اصفهان بودیم. مهاجم جوانی که در نفت تهران و تحت هدایت منصوریان به فوتبال ایران معرفی شد و درخشش خوبی را از خود به نمایش گذاشت. او در چند فصل اخیر با پیراهن تیم هایی مثل تراکتورسازی و پارس جنوبی جم نتوانسته بود نمایش قبلی را از خود نشان دهد و حالا در ذوب آهن و زیر نظر مربی محبوب خود به اوج بازگشته و یکی از مهاجمان آماده لیگ در نیم فصل دوم به حساب می آید.


 مطهری در بازی برابر الغرافه که در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا برگزار می شد توانست با ضربه سری نتیجه را عوض کند. دیداری حساس که در انتها به نفع سبزپوشان دیار زاینده رود به پایان رسید و آنها به مرحله گروهی لیگ قهرمانان راه یافتند. در ادامه او با گلزنی برابر پدیده اولین سه امتیاز لیگ برتری علیرضا منصوریان همراه با ذوب آهن را به ارمغان آورد تا باز هم دست استاد خود را در موقع حساسی گرفته باشد.


اما درخشش  مطهری به مسابقات آسیایی هم سرایت کرد. این مهاجم جوان که تنها ۱۵ دقیقه فرصت عرض اندام برابر مصر عربستان را داشت با ضربه سر در دقیقه ۸۹ برد شیرین را نصیب ذوب‌آهن و ایران کرد تا هفته شیرینی برای کشور رقم بخورد.


اما مطهری در بازی حساس امروز تیمش هم ترک عادت نکرد و با نفوذ به عمق دفاع استقلال خوزستان از اشتباه مدافعان مهمان استفاده کرد و با ضربه روپا و محکمی دروازه فرزین گروسیان را فرو ریخت تا به عنوان مرد اول میدان و هم‌چنین علیرضا منصوریان لقب بگیرد.

دیدگاه‌ها