کد خبر : 1599559 | 26 اسفند 1397 ساعت 18:03 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

رشید – قاسم؛ ادامه تبادل بازوبند در فولادشهر

دیدار ذوبی ها برابر استقلال خوزستان نیز دو کاپیتان داشت و به ست بازی های اخیر این تیم باز هم قاسم حدادی فر و رشید مظاهری بازوبند سرگروهی این تیم را به بازو بستند.

رشید – قاسم؛ ادامه تبادل بازوبند در فولادشهر

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار امروز تیم ذوب آهن برابر استقلال خوزستان باز هم دو بازیکن قدیمی ذوبی ها مسئولیت کاپیتانی این تیم را برعهده داشتند. اتفاق جالب در این باره اینکه در بازی های پیشین این حدادی فر بود که پیشاپیش بازیکنان ذوب پا به میدان می گذاشت و در صورت تعویض وی، رشید مظاهری بازوبند سرگروهی تیم را به بازو بست امروز همه چیز برعکس شد تا با توجه به غیبت حدادی فر در میان نام های حاضر در ترکیبب اصلی، گلر سبزپوشان به عنوان کاپیتان پا به میدان بگذارد.

 

 اما پس از پایان نیمه اول سرمربی اصفهانی ها ترجیح داد تا اولین تغییر تیمش را در قلب هافبک های خود به وجود بیاورد و به همین دلیل قاسم حدادی‌فر وارد میدان می‌کند همین اتفاق باعث شد تا برخلاف بازی های قبلی این مظاهری باشد که بازوبند سرگروهی را به کاپیتان اصلی تیمش یعنی قاسم حدادی فر بدهد و نیمه دوم را ذوبی ها با سرگروهی قاسم حدادی فر در میدان حضور داشته باشند. 

 

حدادی فر از بااخلاق ترین و فنی ترین بازیکنان حاضر در لیگ برتر است که سال هاست برای ذوب آهن به میدان رفت به عنوان کاپیتان اول تیم شناخته می‌شود.

دیدگاه‌ها