کد خبر : 1599571 | 26 اسفند 1397 ساعت 18:36 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از به ثمر رساندن دو گل؛

ستاره ذوبی‌ها اهل هت تریک نبود!

ارسلان مطهری ستاره بی چون و چرای سبزپوشان در دیدار امروز بود او توانست با دبل خود مقدمات پیروزی تیمش را فراهم کند اما هرگز نتوانست در این بازی هت تریک کند.

ستاره ذوبی‌ها اهل هت تریک نبود!

 به گزارش "ورزش سه"، مهاجم ذوب‌آهنی‌ها که در دیدار قبلی این تیم در آسیا برابر النصر عربستان موفق شد درخشش خود را آغاز کند در بازی امروز و برابر استقلال خوزستان می‌توانست با یک هت تریک روزی رویایی برای خود به وجود بیاورد. هت تریک احتمالی ارسلان مطهری می‌تواند پایانی فوق العاده بر سال ناکامی او باشد اما این اتفاق نیفتاد و مطهری در این بازی بارها با حرکات خود مدافعان خوزستانی را آزار داد و چند بار تا موقعیت مسلم گلزنی پیش رفت اما هر بار به دلیلی موفق به این کار نمی شد البته مهاجم مورد علاقه منصوریان که با دبل خود و با وارد کردن دو گل درون دروازه فرزین گروسیان موجبات پیروزی تیمش را به وجود آورد در حالی که حداقل سه بار دیگر می توانست با توجه به موقعیت های خوبی که داشت دروازه حریف را باز کند این اتفاق نیفتاد تا به نوعی آخرین بازی سال ۹۷ برای مطهری هرچند درخشان اما بدون هت تریک پایان پذیرد.

 

ارسلان که در بازی‌های اخیر به صورت بازیکن جانشین پا به میدان می‌گذاشت پس از بازی خوب خود در برابر النصر عربستان امروز در ترکیب اولیه ذوبی ها به میدان رفت تا در کنار اوساگوانا خط آتش اصفهانی ها را تشکیل دهد و تا پایان بازی نیز در ترکیب تیم حضور داشت.

دیدگاه‌ها