کد خبر : 1599578 | 26 اسفند 1397 ساعت 19:30 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

فرحانی : چرا تمام اشتباهات به ضرر تیم ماست؟

مربی تیم نفت آبادان ضمن اعتراض به نحوه عملکرد داور این دیدار از نتیجه به دست آماده ابراز رضایت کرد.

فرحانی : چرا تمام اشتباهات به ضرر تیم ماست؟

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم پیکان تهران و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه  شهدای شهرقدس  در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا هر دو تیم به یک امتیار اکتفا کنند .


کاظم فرحانی پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: «ما از اول فصل یک گرفتاری داریم به نام «داوری». نمی‌دانم چرا تمام اتفاقات بد به ضرر تیم ما افتاده است. معمولاً در فوتبال اشتباه داوری وجود دارد،‌ اما چرا تمام اشتباهات به ضرر تیم ماست؟ چرا هیچ وقت به نفع ما نبوده است؟!»


وی در ادامه افزود: «در این بازی بازیکن حریف پیراهن فاخر تهامی را گرفت، اما داور از کنار این صحنه گذشت. دقیقاً مثل بازی مقابل پرسپولیس و استقلال خوزستان که علیه ما پنالتی گرفته شد. در بازی با پرسپولیس داور پشت دروازه گفت پنالتی نیست، اما داور وسط تأکید کرد که پنالتی است. در بازی با استقلال خوزستان هم دقیقاً عکس این اتفاق رخ داد.


مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خاطر نشان کرد: در کل، بازی خوبی بود و ما آمده بودیم که هر سه امتیاز را به دست بیاوریم. تلاش‌مان را هم کردیم، اما فرصت‌های‌ ما تبدیل به گل نشد. ان‌شاءالله در بازی با ذوب‌آهن بتوانیم این نتیجه را جبران کنیم. تیم ما فوتبال خوبی بازی می‌کند و فرصت‌های زیادی داریم، اما متأسفانه بدشانس هستیم.»

دیدگاه‌ها