کد خبر : 1599586 | 26 اسفند 1397 ساعت 19:53 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

با تساوی در دقایق پایانی

سه امتیازی که به پیکان نرسید

شاگردان حسین فرکی در حالی برابر صنعت نفت آبادان به میدان رفتند که با پاس ثاقبی و ضربه آخر واسعی تا دقایق پایانی از حریف خود پیش بودند اما گلی که در دقیقه ۸۷ وارد دروازه آنها شد ۳ امتیاز آخرین بازی سال را برای خودروسازان به چالش کشید.

سه امتیازی که به پیکان نرسید 

به گزارش "ورزش سه"، یکی از دو بازی باقیمانده از هفته بیست و دوم لیگ برتر عصر امروز در ورزشگاه شهدای قدس برگزار شد جایی که پیکانی‌ها در برابر صنعت نفت آبادان قرار گرفتند و در تلاش بودند تا بتوانند آخرین بازی سال برای خود را تبدیل به یک برد شیرین کنند اما اتفاق به گونه دیگر رقم خورد.

 

شاگردان حسین فرکی که از ابتدا سعی کردند بازی را به صورت هجومی آغاز کنند و به دروازه حریف خود برسند در نهایت توانستند در میانه‌های نیمه اول و در دقیقه بیست و هفتم توسط سعید واسعی به گل برسند و نیمه اول را با برتری برابر حریف خود به پایان برسانند. اما در نیمه دوم آنها باز هم به دنبال این بودند تا فاصله را با حریف خود بیشتر کنند و البته در زمان هایی از بازی هم آنها بدشان نمی آمد تا به دنبال حفظ گل زده خود باشند تا بتوانند سه امتیاز بی‌دردسر را از این بازی وارد حساب خود کنند اما عملاً اتفاق دیگری افتاد و آخرین پیروزی پیکانی‌ها در سال ۹۷ به چالش کشیده شد و در نهایت با تساوی به پایان رسید! 

 

نفتی های آبادان که بدشان نمی‌آمد در بازی امروز بتوانند بازی را به تساوی بکشاند در پاره ای از دقایق بازی که پیکانی‌ها قصد دفاع از گل خود را داشتند راه دروازه این تیم را در پیش گرفتند و چند بار نیز تا باز کردن دروازه این تیم پیش رفتند اما در نهایت گلی زده نشد تا در دقیقه هشتاد و هفتم آنها بتوانند پیام آور شادی برای آبادانی ها باشند و از آخرین دیدار آنها در سال، یک امتیاز شیرین بگیرند.

 

 ماکو با کانجی بازیکن خارجی صنعت نفتی ها در دقیقه هشتاد و هفتم در حالیکه پیکانی‌ها دیگر خود را برنده بازی می‌دانستند توانست دروازه مهدی امینی را فرو بریزد و در مدت زمان باقی مانده نیز از دروازه خود محافظت کردند تا در نهایت با یک امتیاز شیرین شهر قدس را به سوی آبادان ترک کنند. یاران حسین فرکی که از نمودار سینوسی در عملکرد خود بهره‌مند هستند در بازی امروز در حالی توانستند با تساوی به کار خود پایان دهند که بازی هفته پیش خود برابر استقلال خوزستان را در اهواز با یک گل به پیروزی رسیده بودند. 

 

تنها گل پیکانی ها در بازی امروز روی پاس شاهین ثاقبی به ثمر رسید. ثاقبی را می توان بهترین بازیکن دیدار امروز شهرقدس دانست. او با بازی خوب خود بارها خط دفاعی صنعت را به هم ریخت و چند بار موفق شد تا موقعیت هایی خوب برای یاران خود بسازد که تنها یکی از آنها برای فرکی و شاگردانش گل به همراه داشت. 

 

تساوی برای آنها در بازی امروز در شرایطی به دست آمد که پیکانی ها برای چهارمین هفته پیاپی بدون شکست به کار خود پایان دادند. خودروسازان آخرین بار در هفته هجدهم برابر سپاهان با یک گل بازنده شدند و پس از آن نیز موفق شدند به سه تساوی یک پیروزی دست پیدا کنند. شاگردان فرکی با تساوی در بازی امروز خود را ۲۴ امتیازی کردند تا در رده دهم جدول رده بندی حضور داشته باشند.

دیدگاه‌ها