کد خبر : 1599618 | 26 اسفند 1397 ساعت 22:19 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن 6 - 0 ماینتس؛ طوفانی برای فراموشی لیورپول

بایرن مونیخ موفق شد با شش گل ماینتس را مغلوب کند.

بایرن 6 - 0 ماینتس؛ طوفانی برای فراموشی لیورپول


به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که با نتایج بسیار خوب اخیر خود موفق شد فاصله فراوان با دورتموند در صدر جدول را جبران کند، امشب نیز مشکل خاصی برای غلبه بر ماینتس نداشت و با شش گل این تیم را مغلوب کرد تا همچنان با تفاضل بهتر نسبت به دورتموند، صدرنشینی خود را حفظ کند.

 

بایرن بازی را هجومی آغاز کرد و خیلی زود در دقیقه 3 به گل رسید. ارسال داوید آلابا از سمت چپ با ضربه زیبای لواندوفسکی همراه بود و بایرن با یک گل از حریف پیش افتاد.

 

1391620

 

در ادامه لواندوفسکی فرصت خوبی برای زدن گل دوم بایرن داشت اما ضربه چیپ او با مهار فلورین مولر، گلر حریف همراه شد.

 

سه دقیقه بعد بایرن تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت اما ارسال خامس و ضربه سر توماس مولر با مهار خوب سنگربان ماینتس همراه شد.

 

در دقیقه 13 کینگزلی کومان با یک ضربه زیبا می توانست دروازه ماینتس را باز کند اما ضربه او به دیرک دروازه حریف برخورد کرد و تبدیل به گل نشد.

 

1391622

 

اما حملات میزبان ادامه یافت و در دقیقه 32 بایرن مونیخ به گل دوم هم رسید. پاس تماشایی گورتزکا با سینه به خامس رسید و او با ضربه ای دقیق از گوشه محوطه موفق شد گل دوم بایرن را به ثمر برساند.

 

اما این پایان کار نبود و کومان در دقیقه 40 با یک ضربه محکم و دقیق از پشت محوطه جریمه، موفق به زدن گل سوم بایرن مونیخ نیز شد تا شاگردان نیکو کوواچ علیرغم از دست دادن موقعیت های خوب در نیمه اول، در نهایت با برتری 0-3 راهی رختکن شوند.

 

1391623

 

بایرن نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و در دقیقه 50 لواندوفسکی فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه او توسط مدافعان ماینتس دفع شد.

 

اما در دقیقه 52 خامس موفق شد با حرکت در عرض و یک ضربه تماشایی به گوشه دروازه ماینتس از پشت محوطه، گل چهارم را نیز به ثمر برساند.

 

خامس برای ثبت هت تریک خود به 4 دقیقه دیگر زمان نیاز داشت و در دقیقه 55 و با بهره گیری از اشتباه مدافعان مایتس و یک ضربه چیپ زیبا، زننده گل پنجم بایرن لقب گرفت. در ادامه بایرن جریان بازی را همچنان در دست داشت اما حملات این تیم فروکش کرد و در نهایت آنها با شش گل موفق به شکست ماینتس شدند.

 

1391621

 

طوفان بایرن ادامه یافت و بعد از خلق یکی دو موقعیت در دقیقه 70 به گل ششم هم رسید. ضربه لواندوفسکی  توسط سنگربان ماینتس مهار شد اما آلفونسو دیویس روی ریباند موفق به گلزنی شد. در ادامه حملات بایرن فروکش کرد و آنها به حفظ جریان بازی پرداختند تا با همان 6 گل به پیروزی برسند.

دیدگاه‌ها