کد خبر : 1599714 | 27 اسفند 1397 ساعت 12:34 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

سیلوا: اتفاقی بزرگ برای منچسترسیتی در پیش است

برناردو سیلوا، ستاره منچسترسیتی معتقد است این تیم در آستانه خلق یک شگفتی بزرگ قرار دارد و با حمایت هوادارانش می‌تواند در فصل جاری دست به تاریخسازی بزند.

سیلوا: اتفاقی بزرگ برای منچسترسیتی در پیش است

به گزارش "ورزش سه"، برناردو سیلوا، ستاره منچسترسیتی که بعد از مدتها گمانه‌زنی و مذاکره، هفته پیش سرانجام قرارداد جدید و بلندمدتی با این باشگاه امضا کرد در مصاحبه به روزنامه انگلیسی ایندیپندنت می‌گوید اطمینان دارد سیتی در آستانه خلق یک شگفتی بزرگ قرار دارد و اگر اوضاع به همین منوال ادامه پیدا کند می‌تواند در پایان فصل جاری به موفقیتی تاریخی دست یابد.

 

سیلوا در گفتگو با ایندیپندنت گفت:" همه بازیکنان منچسترسیتی احساس می‌کنند که امسال می‌تواند برای این باشگاه و ما سال خاصی باشد. البته فصل پیش هم فصل خاصی بود چون ما قهرمان لیگ برتر شدیم ولی امسال می‌تواند خاص‌تر باشد چون ما تا اینجا یک جام بدست آورده‌ایم و همچنان برای فتح سه جام دیگر شانس داریم".

 

1379250

 

برناردو سیلوا در ادامه این مصاحبه گفت:" البته این احتمال وجود دارد که هر سه جام را ببریم یا در هر سه ببازیم و دیگر جامی بدست نیاوریم. ما شک نداریم که کار خیلی سختی در یپش داریم و یک ماه و نیم آینده است که مشخص می‌کند در پایان فصل با دست پر مقابل هواداران‌مان قرار می‌گیریم یا نه".

 

ستاره پرتغالی سیتی در ادامه افزود:" این یک ماه و نیم برای ما اهمیت حیاتی دارد. ما می‌توانیم در پایان فصل، صفحه جدیدی در تاریخ این باشگاه باز کنیم و این همان هدفی است که همه برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم".

 

 

دیدگاه‌ها