کد خبر : 1599755 | 27 اسفند 1397 ساعت 16:30 | 105.1K بازدید | 0 دیدگاه

خامس:

زیدان تاثیری روی بازگشت من به رئال ندارد

آینده خامس رودریگز، ستاره کلمبیایی بایرن مونیخ در هاله ای از ابهام قرار دارد.

زیدان تاثیری روی بازگشت من به رئال ندارد

به گزارش "ورزش سه"، خامس با قراردادی قرضی و دو ساله در تابستان 2017 از رئال به بایرن پیوست و بند خرید دائمی 43 میلیون یورویی نیز در قرارداد او گنجانده شده است.

او در سال اول حضورش، زیر نظر یوپ هاینکس، بازیکن ثابت بایرن بود ولی فصل جاری و در ماه های ابتدایی به بازیکنی ذخیره بدل شد و چندان مورد اعتماد نیکو کوواچ قرار نداشت. شرایط رفته رفته بهتر شد و اکنون خامس بار دیگر به مهره ای تاثیرگذار در جمع مونیخی ها بدل شده است.

 

 

1391807

 

 

با این وجود همچنان شایعات زیادی در مورد احتمال بازگشت خامس به رئال و اینکه بایرن قصد فعال کردن بند خرید او را ندارد، شنیده می شود.

به اینها البته باید مصاحبه هفته گذشته کارل هاینس رومینیگه، نایب رئیس بایرن را هم اضافه کرد که بر خلافه گمانه زنی ها، با خوشبینی از ماندنی شدن خامس سخن گفت. در اسپانیا می گویند که پس از بازگشت زیدان، خامس قطعا به رئال بازنخواهد گشت؛ چرا که سرمربی فرانسوی مهمترین دلیل جدایی اش از رئال بود.

 

خامس که شب گذشته موفق شد برابر ماینتس اولین هت تریک خود با پیراهن بایرن را به ثمر برساند، در پاسخ به سوالی در مورد تاثیر بازگشت زیدان روی آینده اش گفت:« هیچ تاثیری؛ چون اصلا بین من و زیدان هیچ اتفاق بدی در گذشته رخ نداده و رابطه ما کاملا حرفه ای بود. ابدا این قضیه روی آینده من تاثیر ندارد.

هنوز تا پایان فصل مدت زیادی باقیمانده و خواهیم دید که فصل بعد در کدام تیم خواهم بود.»

 

 

1391806

 

دیدگاه‌ها