کد خبر : 1599807 | 28 اسفند 1397 ساعت 01:42 | 38.2K بازدید | 0 دیدگاه

در برنامه علی ضیا:

ماجرای دوچرخه سواری قطبی در اهواز

سیدعلی ضیا در برنامه تحویل سال شبکه یک میزبان افشین قطبی مربی تیم فولاد خوزستان بود.

ماجرای دوچرخه سواری قطبی در اهواز

به گزارش "ورزش سه"، افشین قطبی در ابتدا درباره پدرش توضیح داد: در 12 سال اخیر ایرانی ها هر بار مرا می بینند از من می پرسند پدر شما رضا قطبی است؟ پدر من محمد قطبی است که معلم زبان بودند و حالا در کالیفرنیا زندگی می کند.


وی در پاسخ به اینکه چه شد از پرسپولیس و تیم ملی رفتید و دوباره به ایران برگشتید، تاکید کرد: حرفه من فوتبال است و وقتی مربی فوتبال بین المللی می شوی همیشه با یک ساک کنارت زندگی می کنی. موقعیت تیم ژاپن برای حرفه و کارنامه من خوب بود و می خواستیم در بهترین لیگ آسیا کار کنم. برگشتنم هم یک ماموریت خدایی بود و احساس کردم باید برگردم و به وطنم خدمت کنم.

 

افشین قطبی و رامبد جوان در برنامه علی ضیا


مربی سابق تیم ملی در پاسخ به اینکه کدام نقطه از ایران را برای گشت و گذار پیشنهاد می کند، گفت: من همه جای ایران را دوست دارم و هر جایی می روم به خوبی ها و زیبایی ها نگاه می کنم هرکجا که رفتم هم به خوبی ها نگاه کردم.


قطبی درباره دوچرخه سواری اش اظهار کرد: من در مجموعه فولاد زندگی می کنم و جا دارد از آقای کشانی که مدیر قوی بودند تشکر کنم. آقای محمدی و دکتر رضایی هم به من لطف کردند و مرا به فولاد بردند. هر روز هم نیم کیلومتر تا مسیر تمرین را با دوچرخه می روم و همه کارگرها و باغبان ها مرا می بینند و جیغ و داد می زنند و خوشحال می شوند که مربی تیمشان با دوچرخه می رود. در مجموعه کلا 3 دوچرخه داریم که یکی اش برای من است.

 

افشین قطبی و رامبد جوان در برنامه علی ضیا


وی در پاسخ به این سوال ضیا که چه کسی قهرمان لیگ می شود، گفت: فکر می کنم پیش بینی خیلی سخت است. من احساس می کنم بین چهار تیم است پرسپولیس، استقلال، پدیده و تراکتور امتیاز و کیفیتش را دارند و انتخاب سخت است.


مربی فولاد خوزستان در پایان سال خوبی برای مردم آرزو کرد.

دیدگاه‌ها