کد خبر : 1599822 | 28 اسفند 1397 ساعت 10:09 | 46.7K بازدید | 0 دیدگاه

زلاتان: حلقه فرگوسن مشغول کوبیدن پوگبا است

زلاتان ابراهیموویچ، گروهی از ستاره‌های سابق منچستریونایتد که از آنها به عنوان کلاس 92 یاد می‌شود را به انتقادهای تند بی‌دلیل از پل پوگبا در برنامه‌های تلویزیونی متهم کرد.

زلاتان: حلقه فرگوسن مشغول کوبیدن پوگبا است

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان ابراهیموویچ، با انتقاد شدید از گروهی از ستاره‌های سابق منچستریونایتد به دلیل آنچه ضدیت بی‌دلیل با پل پوگبا ستاره این روزهای یونایتد خواند، مدعی شد این گروه که از آنها با عنوان کلاس 92 یاد می‌شود حلقه سر الکس فرگوسن هستند و اگر فرگوسن به آنها اجازه نداده باشد حتی یک کلمه درباره کسی صحبت نخواهند کرد.

 

1391907

 

گروهی از ستاره‌های سابق منچستریونایتد که از آنها به عنوان کلاس 92 یاد می‌شود در حلقه‌های فوتبالی معمولا شامل دیوید بکام، گری نویل، نیکی بات، فیلی نویل، و رایان گیگز می‌شود. گروهی که ابراهیمویچ از آنها به عنوان حلقه سر الکس فرگوسن در منچستریونایتد یاد می‌کند.

 

1391908

 

زلاتان ابراهیموویچ که خود سابقه درخشش با پیراهن منچستریونایتد را دارد و این روزها در باشگاه لس‌آنجلس گلکسی آمریکا بازی می‌کند، می‌گوید کلاس 92 به این دلیل از پوگبا دل خوشی ندارد که او را به خاطر ترک کردن یونایتد و پیوستن به یوونتوس در سال 2012 مقصر می‌داند و هنوز دلش با پوگبا صاف نشده است.

 

ابراهیموویچ در مصاحبه با روزنامه میرر گفت:" کلاس 92 حالا دیگر در باشگاه نیست ولی در تلویزیون‌ها حضور دارد. آنها دائم در حال غر زدن هستند چون در باشگاه مسئولیتی به آنها داده نشده است. اگر می‌خواهید  در باشگاه کار کنید بروید و به مدیران یونایتد بگویید و مشغول به کار شوید".

 

1391910

 

زلاتان در ادامه صحبت‌هایش گفت:" در مورد پوگبا می‌دانید که او از جوانی عضو یونایتد بود و یک مدت باشگاه را ترک کرد و دوباره به منچستر برگشت. اما حلقه فرگوسن از این کار پوگبا خوش‌شان نیامد. چون آنها تمام عمرشان را زیر نظر فرگوسن سپری کرده بودند و هیچوقت از زیر سایه او خارج نشده بودند. آنها اگر از فرگوسن اجازه نگیرند حتی یک کلمه هم اظهارنظر نمی‌کنند. برای همین است که حالا که دارند پوگبا را می‌کوبند نمی‌دانم واقعا فرگوسن به آنها اجازه این کار را داده یا نه".

 

1391909

 

 

 

دیدگاه‌ها