کد خبر : 1599826 | 28 اسفند 1397 ساعت 10:25 | 40.5K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش زیدان و رئال برای جذب سادیو مانه

به گزارش دیلی‌میل، رئال مادرید که بعد از بازگشت زیدان به عنوان سرمربی این تیم به تلاش برای جذب ستاره‌های جدید شدت بخشیده، سادیو مانه، ستاره لیورپول را یکی از اولویت‌های خود می‌داند.

تلاش زیدان و رئال برای جذب سادیو مانه

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل با ارائه گزارشی مدعی شد رئال مادرید که با بازگشت زین‌الدین زیدان به این تیم و بدست گرفتن سکان هدایت سفیدپوشان مادرید، عزم خود را برای بازسازی تیم و جذب ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال جزم کرده، یکی از اولویت‌های اصلی خود برای خرید بازیکن را سادیو مانه، ستاره خط حمله لیورپول می‌داند.

 

1391913

 

فصل گذشته هم اخباری درباره تمایل رئال به جذب مانه منتشر شده بود اما شماره 10 لیورپول در نهایت در مرسی‌ساید ماندگار شد.

 

اما دیلی‌میل به نقل از رسانه‌های فرانسوی می‌گوید مانه پیش از ترک رئال توسط زیدان در پایان فصل گذشته، با رئال مادرید به توافق اولیه رسیده بود اما بعد از خداحافظی زیدان دیگر حاضر نشد به رئال بپیوندد.

 

1391915

 

اما این هفته گزارش‌های جدیدی در فرانسه منتشر شده که نشان می‌دهد رئال و زیدان بار دیگر تلاشهای خود را برای جذب  سادیو مانه از سر خواهند گرفت. مانه در فصل جاری برای لیورپول فوق‌العاده درخشان ظاهر شده و یکی از عوامل اصلی باقی ماندن مرسی‌سایدی‌ها در کورس قهرمانی لیگ برتر است.

 

مانه در جریان پیروزی 2-1 اخیر لیورپول مقابل فولام با گلی که به ثمر رساند، با محمد صلاح، گلزن بزرگ این تیم برابر شد تا هر دو مهاجم لیورپول در فصل جاری 17 گل برای تیم‌شان به ثمر برسانند. مانه با آقای گل فعلی لیگ برتر، سرجیو آگوئرو تنها یک گل فاصله دارد و بین 5 گلزن اول لیگ برتر، تنها کسی است که ضربات پنالتی نمی‌زند و تمام گلهایش در جریان بازی به ثمر رسیده است.

 

1391914

 

 

 

دیدگاه‌ها