کد خبر : 1599977 | 29 اسفند 1397 ساعت 11:04 | 35.8K بازدید | 0 دیدگاه

وینیسیوس: بارسا بیشتر پول می‌داد ولی به رئال رفتم

وینیسیوس، پدیده جوان برزیلی رئال مادرید می‌گوید باشگاه بارسلونا برای جذبش پول بیشتری پیشنهاد داده ولی او پروژه رئال مادرید را به پول بارسلونا ترجیح داده و رئال را انتخاب کرده است.

وینیسیوس: بارسا بیشتر پول می‌داد ولی به رئال رفتم

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور، مهاجم 18ساله و برزیلی رئال مادرید اولین بار در ماه مه 2017 با باشگاه رئال مادرید قرارداد همکاری امضا کرد تا اینکه سرانجام در ماه ژوئیه سال گذشته باشگاه خود در برزیل، فلامنگو را ترک کرد و به صورت رسمی به رئال مادرید پیوست تا در لالیگا با پیراهن سفیدرنگ این تیم به میدان برود.

 

وینیسیوس حالا می‌گوید باشگاه بارسلونا به او پول بیشتری پیشنهاد داده بوده ولی او در نهایت رئال را انتخاب کرده چون به این نتیجه رسیده بوده که بازی در رئال مادرید برای او تصمیم بهتری است.

 

وینیسیوس در گفتگو با رادیوی اسپانیایی کادنا سر گفت:" تا زمانی که دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا رسماً با من تماس گرفتند و خواهان جذبم شدند پدرم با من اصلا راجع به این که باشگاه‌های بزرگ اروپایی خواهان جذبم هستند صحبت نکرده بود. بعد من و پدرم از هر دو باشگاه دیدن کردیم و از هر دو باشگاه خیلی خوش‌مان آمد".

 

1392113

 

ستاره 18ساله برزیلی رئال در ادامه گفت:" بارسلونا می‌خواست پول بیشتری بدهد ولی ما می‌خواستیم بهترین پروژه را انتخاب کنیم. مارسلو و کاسمیرو هم با من صحبت کردند و در تصمیم‌گیری به من کمک کردند".

 

وینیسیوس در اوایل ماه جاری میلادی از ناحیه زانو با مصدومیت مواجه شده و تا ماه مه از میادین به دور خواهد بود. این برای رئال مادرید و سرمربی جدیدش زین‌الدین زیدان خبر بدی به حساب می‌آید.

 

 

دیدگاه‌ها