کد خبر : 1600004 | 29 اسفند 1397 ساعت 14:44 | 95.4K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با کادنا سر

ادعای ستاره رئال؛ 7 سال بعد توپ طلا را می برم

وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال معتقد است که در 25 یا 26 سالگی فاتح توپ طلا خواهد شد.

ادعای ستاره رئال؛ 7 سال بعد توپ طلا را می برم

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس تابستان گذشته از فلامینگو به رئال پیوست و البته در شروع و زمانی که لوپتگی مربی رئال بود، به تیم دوم باشگاه تبعید شد. شرایط برای او پس از برکناری لوپتگی و آمدن سانتی سولاری تغییر کرد و وینسیبوس به ترکیب ثابت رئال راه یافت و بسیارهم خوش درخشید. 

او با تنها 18 سال سن، نوید روزهای بسیار بهتری را به هواداران رئال داده و امیدواری های زیادی به او وجود دارد.

 

 

1392148

 

 

وینسیوس در مصاحبه با کادنا سر، الگوی خود را نیمار نامید و گفت:« می خواهم کنار بهترین های دنیا بازی کنم و این خیالم را آسوده تر خواهد کرد. بهترین دنیا؟ (با خنده) اول خودم بعد نیمار. در حال حاضر از نیمار بیشتر از هر بازیکنی خوشم می آید. به تیم ملی دعوت شده بودم و در رویای بازی کنار نیمار بودم که مصدوم شدم. نمی دانم در رئال فرصت همبازی شدن ما وجود خواهد داشت یا خیر؛ ولی در تیم ملی امیدوارم به زودی این اتفاق رخ دهد. از کودکی الگویم رونالدینیو بود و الان نیمار.»

 

توپ طلا:« خودم را در 25 یا 26 سالگی فاتح توپ طلا می بینم. در آن سن معتقدم که به اوج دوران فوتبالم خواهم رسید.»

 

 

1386070

 

 

رونالدو یا مسی:« نمی دانم کدام بهتر هستند ولی رونالدو افسانه زنده رئال است. او همه چیز را برده و اینجا هواداران او را بسیار دوست دارند؛ ولی نه مسی و نه رونالدو در رئال حضور ندارند و معتقدم بازیکنان رئال از جمله بهترین های دنیا هستند.»

 

زیدان و سولاری:« همیشه مدیون سولاری خواهم بود. در تیم دوم رئال که بودم، به من می گفت که اگر اینجا خوب بازی کنی، خیلی زود به تیم اول خواهی رفت و پس از اینکه سرمربی رئال شد، من را به ترکیب اصلی وارد کرد و همیشه قدردانش خواهم بود؛ اما زیدان چیز دیگری است.

او به عنوان بازیکن یکی از بهترین های تاریخ است و به عنوان مربی هم آماری استثنایی دارد. کاسیمیرو به من گفته بود که شخصیت زیدان آنقدر بزرگ است که زمان صحبت با او استرس می گیرید و من این نکته را الان می فهمم. فرق است بین صحبت زیدان با شما و صحبت های سولاری. زیدان به من گفت که به خودم فشار نیاورم و دوران مصدومیت را با آسودگی پشت سر بگذارم.»

 

دوستان صمیمی در رئال:« سوای مارسلو و کاسیمیرو که برزیلی هستند، با کریم بنزما هم ارتباط بسیار خوبی دارم. از روز اولی که به رئال پیوستم، او به من کمک زیادی کرده است.»

 

دیدگاه‌ها