کد خبر : 1600014 | 29 اسفند 1397 ساعت 15:55 | 50K بازدید | 0 دیدگاه

زلاتان:

مورینیو گفت که باید از دریافت جایزه خجالت بکشم

زلاتان ابراهیموویچ سابقه دو مقطع بازی زیر نظر ژوزه مورینیو را در کارنامه دارد.

مورینیو گفت که باید از دریافت جایزه خجالت بکشم

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان دو سال در اینتر و سپس یک فصل در منچستریونایتد زیر نظر مورینیو کار کرد و در هر دو مقطع نیز بهترین بازیکن تیمش بود. او ارتباط بسیار خوبی با مورینیو دارد.

اخراج مورینیو از منچستریونایتد و اختلافات او با برخی بازیکنان این تیم بهانه ای شد برای اینکه زلاتان بار دیگر به صحبت در مورد آقای خاص بپردازد.

 

 

1392158

 

 

ستاره سوئدی حال حاضر لوس آنجلس گلسکی در همین رابطه گفت:« انتقاد علنی مورینیو از بازیکنانش؟ این یک مساله تازه نیست و من را شگفت زده نمی کند. اگر مورینیو در نشست های خبری به صورت علنی از بازیکنانش انتقاد می کند، مطمئن باشید که قبل از آن، همان انتقادات را رو دررو به خود بازیکن انتقال داده است. این عادت مورینیو است.»

 

زلاتان ادامه داد:« به یاد دارم زمانی که در اینتر بودم، در یکی از بازی ها وقتی نیمه اول، من و کل تیم بازی بدی ارائه دادیم، در رختکن به من گفت که اگر بهترین بازیکن فصل شناخته شوم، به خاطر همین بازی باید از دریافت جایزه خجالت بکشم. او معتقد بود که شایسته انتخاب شدن به عنوان بهترین بازیکن سری آ نیستم و خواست که در نیمه دوم، واکنش خوبی از خودم نشان بدهم. او به تندی و مستقیما انتقاد می کرد تا به بازیکن، انگیزه برای بهتر شدن بدهد.»

 

 

 

دیدگاه‌ها