کد خبر : 1600029 | 29 اسفند 1397 ساعت 17:58 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

پوگبا: امیدوارم سولسشر سرمربی یونایتد بماند

پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد، در مورد تغییر شرایط از زمان ورود اوله گونار سولسشر به این تیم صحبت کرد.

پوگبا: امیدوارم سولسشر سرمربی یونایتد بماند


به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا که در دوران حضور ژوزه مورینیو در بسیاری از موارد به بازیکنی نیمکت نشین تبدیل شده بود، با حضور سولسشر جانی تازه گرفته و یکی از موثرترین بازیکنان لیگ برتر در ماه های اخیر بوده است.

 

1392170

 

پل پوگبا گفت: "قطعا ما بازیکنان علاقه داریم سولسشر روی نیمکت یونایتد باقی بماند. نتایج او فوق العاده بوده و من رابطه خوبی با او دارم و البته سولسشر ارتباط خوبی با همه بازیکنان دارد. زمانیکه یک بازیکن از شرایط خود در تیم رضایت دارد، امیدوار است این موقعیت حفظ شود و به نظر من سولسشر لایق قراردادی دائمی است.

 

سولسشر همه چیز را درباره باشگاه می داند و او مربی بسیار خوبی است که به بازیکنان اعتماد به نفس داده است. حضور سولسشر باعث شد ما از فوتبال لذت ببریم و در زمین آزادی عمل داشته باشیم، اما در گذشته و به خاطر نتایج ضعیفی که می گرفتیم، چنین حسی نداشتیم.

 

در گذشته ما اعتماد به نفس خود را از دست داده بودیم و شاید همه چیز اشتباه پیش می رفت زیرا اتفاقاتی خارج از زمین رخ می داد که ما بدان عادت نداشتیم. البته من دوست ندارم در مورد گذشته صحبت کنم و می خواهم درباره آینده حرف بزنم چون این مهم است. شرایط ما اکنون بهتر بوده و نتایج نیز بسیار روشن است."

دیدگاه‌ها