کد خبر : 1600109 | 01 فروردين 1398 ساعت 12:24 | 61.5K بازدید | 0 دیدگاه

سنگربان رئال مادرید و رد معاوضه با داوید دخیا

تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی رئال مادرید، علاقه ای به انتقال به منچستریونایتد ندارد.

سنگربان رئال مادرید و رد معاوضه با داوید دخیا

به گزارش "ورزش سه"، نشریه سان مدعی شد شایعاتی در مورد احتمال معاوضه میان داوید دخیا، سنگربان اسپانیایی منچستریونایتد با تیبو کورتوا وجود دارد و مدیران دو باشگاه بزرگ اروپایی در این باب با یکدیگر مذاکره کرده اند اما کورتوا این پیشنهاد را رد کرده و خواهان ماندن در برنابئو شده است.

 

1388085

 

زین الدین زیدان علاقه زیادی به جذب داوید دخیا دارد و ممکن است بعد از سالها بالاخره انتقال این دروازه بان 28 ساله به رئال مادرید نهایی شود و در صورت رخ دادن این اتفاق، دیگر تیبو کورتوا چاره ای جز جدایی ندارد زیرا به نظر می رسد زیزو علاقمند است کیلور ناواس گزینه نخست تیمش باشد و اولین تجربه در بازگشت به مادرید نیز زیزو به گلر کاستاریکایی میدان داد.

 

در صورت رخ دادن این اتفاق، ممکن است پاری سن ژرمن مقصد بعدی کورتوا باشد زیرا آنها نیز به دنبال جذب یک سنگربان طراز اول در تابستان هستند.

 

کورتوا در تابستان سال قبل و بعد از جدایی زیدان راهی رئال مادرید شد اما او نیز همانند دیگر ستاره های این تیم فصل خوبی را سپری نکرد و دریافت گل های فراوان و اشتباهات متوالی در طول فصل، باعث شده هواداران رئال مادرید نیز مشکل چندانی با جدایی کورتوا نداشته باشند.

دیدگاه‌ها