کد خبر : 1600181 | 01 فروردين 1398 ساعت 23:53 | 70.2K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست مدافع سپاهان از صدا و سیما و دولت

عزت الله پورقاز مدافع تیم سپاهان از صدا و سیما خواست سیل در شهرهای ترکمن صحرا را بازتاب دهد تا دولت متوجه عمق فاجعه شود.

 درخواست مدافع سپاهان از صدا و سیما و دولت


به گزارش "ورزش سه"، مدافع سابق تیم ملی که خود اهل شهر بندرترکمن است در این باره گفت: شهرهایی چون گنبد و آق قلا زیر آب است و دیگر شهرها در وضعیت بحرانی قرار دارند و هر لحظه ممکن است آب دیگر شهرها را هم فرا گیرد اما صدا و سیما آنچنان که باید و شاید اخبار مربوط به سیل را پوشش نمی دهد. متاسفم که بگویم امداد رسانی هم اصلا خوب نیست. شاید اخبار مربوط به سیل منطقه فقط در بخش های خبری اخبار آن هم به صورت کوتاه پخش می شود در حالی که اگر روی اتفاقاتی که در شهرهای ترکمن صحرا رخ داده زوم شود دولت و مردم متوجه عمق فاجعه می شوند و هم کمک می کنند و هم امدادرسانی بهتری صورت می گیرد. دقایقی پیش با یکی از دوستانم صحبت می کردم می گفت در پشت بام خانه هستم! ماشین عادی قادر به حرکت در شهر نیست و حتما باید ماشین های سنگین امداد رسانی کنند. اما همان طور که اشاره کردم امداد رسانی خیلی ضعیف است به طوریکه رساندن غذا حتی به سیل زده ها هم دغدغه شده است و شاید زنده ماندن این عزیزان.

 

عزت الله پورقاز ادمه داد: اتفاق تلخ و تاسف بر انگیزی است. من وضعیت روحی خوبی ندارم چرا که خیلی از هم محلی ها و دوستانم در وضعیت خوبی بسر نمی برند. البته حادثه ای که اتفاق افتاد یک حادثه طبیعی بود و نمی شود به خدا گله کرد اما سوال من اینجاست مدیریت بحران و امداد رسانی کجا هستند؟ آیا آنها نباید در چنین روزهایی به کمک مردم بیایند؟ چرا صدا و سیما عمق فاجعه را نشان نمی دهد تا مردم دیگر استان ها خود آستین همت بالا بزنند و به کمک مردم ترکمن صحرا بیایند. خیلی از مردم منطقه به خصوص در شهرهای مرزی جزو مردم محروم به حساب می آیند و همه سرمایه آنها مزارع و گاو و گوسفند است و این ها اگر از بین برود آنها دیگر سرمایه ای برای گذران زندگی حداقلی نخواهند داشت. خانواده هایی هستند که خرج خود را با یکی دو گاو به دست می آورند و اکنون دام آنها زیر آب است. صدا و سیما کجاست؟ دولت و نیروهای امداد رسان کجا هستند؟ چرا سلبریتی ها واکنشی نشان نمی دهند؟ حتما باید چند نفر فوت کنند تا حس ترحم برانگیخته شود و بعد وارد عمل شوند؟

 

خبرنگار: مهرداد شاملو

 

1392324

 

 

 

1392325

دیدگاه‌ها