کد خبر : 1600182 | 01 فروردين 1398 ساعت 21:21 | 28.9K بازدید | 0 دیدگاه

لیونل مسی در ترکیب اصلی آرژنتین مقابل ونزوئلا

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، تایید کرد که لیونل مسی در دیدار پیش روی تیمش، برای اولین بار بعد از جام جهانی در ترکیب اصلی آلبی سلسته قرار خواهد گرفت.

لیونل مسی در ترکیب اصلی آرژنتین مقابل ونزوئلا

به گزارش "ورزش سه"، مسی آخرین بار در شکست 4-3 آرژانتین مقابل فرانسه در جام جهانی برای تیم ملی کشورش به میدان رفت و پس از آن در اردوی های بعدی آلبی سلسته حضور نداشت.

اما اسکالونی برای دیدارهای پیش روی تیمش مقابل ونزوئلا و مراکش سرانجام از مسی دعوت کرد و اکنون تایید کرد که این بازیکن در دیدار مقابل ونزوئلا در شهر مادرید از ابتدا بازی خواهد کرد. این در حالی است که در یکی دو روز اخیر، اخباری در مورد مصدومیت مسی و احتمال غیبت او در این دیدارها مطرح شده بود.

 

1392121

 

او به خبرنگاران گفت:" دیدن بازگشت مسی بسیار لذت بخش است. برخلاف روزهای جوانی، این شانس را دارم که با او کار کنم. باید تلاش کنم تا تیم همکاری خوبی با او داشته باشد و بهترین عملکرد را ارائه بدهد. بیایید امیدوار باشیم که مسی در بازگشت به تیم، حتی بهتر از قبل باشد."

فرانکو آرمانی که در آن دیدار مقابل فرانسه در ترکیب اصلی آرژانتین بود، در دیدار فردا هم از ابتدا به میدان خواهد رفت و دفاع 5 نفره آرژانتین در دیدار فردا، شامل گونسالو مونتیل، لیساندرو مارتینس، خوان فویس، گابریل مرکادو و نیکلاس تالیافیکو است.

جیووانی لو سلسلو، لئاندرو پاردس، لائوتارو مارتینس و گونسالو مارتینس هم دیگر بازیکنان اصلی آرژانتین در دیدار فردا خواهند بود.

دیدگاه‌ها