کد خبر : 1600195 | 02 فروردين 1398 ساعت 09:37 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد کومان از تیم هلند علی رغم پیروزی 4-0

رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند، پس از پیروزی 4-0 تیمش مقابل بلاروس در اولین دیدار مقدماتی یورو 2020، بازیکنانش را به بی دقتی متهم کرد اما بازی ممفیس دیپای را مورد ستایش قرار داد.

انتقاد کومان از تیم هلند علی رغم پیروزی 4-0

به گزارش "ورزش سه"، هلندی ها که در رقابت های لیگ ملت های اروپا هم عملکرد بسیار خوبی داشتند، در دیدار مقابل بلاروس کار سختی نداشتند و در همان دقیقه یک توسط دیپای به گل رسیدند.

دیپای یک گل دیگر از روی نقطه پنالتی زد و دو پاس گل به جورجینیو وینالدوم و ویرژیل فن دایک داد تا نارنجی ها به یک پیروزی پرگل برسند اما کومان از عملکرد کلی تیمش راضی نبود.

او به خبرنگاران گفت:" ما بی دقت بودیم. فکر می کنم نمایش مان سهل انگارانه بود. بیش از همه دوران حضورم در فوتبال، ضربه پشت پا دیدم. اما در دقایق پایانی نیمه اول و در نیمه دوم، شرایط خوب پیش رفت.

 

 

1392334

 

اما بعد از اینکه 1-0 پیش افتادیم، باید منظم تر بازی می کردیم. ما آشکارا بازی را کنترل نکردیم. ما حتی چند شوت را در زمین خودمان، بلوکه کردیم. 1-0 پیش افتادن در دقایق ابتدایی، سناریو ایده آلی بود اما پس از آن، باید آنطور که در نیمه دوم بودیم، بازی می کردیم.

نباید فکر کنید که "بازی 2-0 است، پس به آسانی پیروز می شویم." این چیزی است که این تیم در مسیر پیشرفت باید به آن برسد."

کومان همچنین عملکرد دیپای در این دیدار را تحسین کرد و گفت:" این را هربار گفته ام؛ او بازیکن فوق العاده ای است. شاید او در باشگاهش، در سطح پایین تری باشد اما اگر احساس آزادی کند و اعتماد به نفس داشته باشد، می تواند کارهای زیادی انجام بدهد. ممفیس بازیکن بسیار مهمی برای ماست. او، این را در این رقابت ها نشان داد."

دیدگاه‌ها