کد خبر : 1600234 | 02 فروردين 1398 ساعت 12:46 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

گرت بیل: هیچ وقت رابطه بدی با رونالدو نداشتم

گرت بیل، ستاره رئال مادرید، شایعات در مورد درگیری اش با کریس رونالدو در زمان حضور ستاره پرتغالی در سانتیاگو برنابئو را به شدت رد کرد.

گرت بیل: هیچ وقت رابطه بدی با رونالدو نداشتم

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل در سال 2013 به عنوان گران ترین انتقال دنیا به رئال مادرید پیوست اما همچنان این کریس رونالدو بود که ستاره اصلی کهکشانی ها باقی ماند. هرچند در زمین این دو رابطه خوبی داشتند اما شایعاتی در مورد اختلاف آنها در خارج از زمین به گوش می رسید اما ستاره ولزی رئال این موضوع را به شدت رد کرد.

او به بی تی اسپورت گفت:" کریس رونالدو بازیکن فوق العاده ای است و من واقعا از بازی کردن در کنار او لذت می بردم. واضح است که رسانه ها تلاش می کنند در مورد مشکلاتی صحبت کنند که هیچ وقت وجود نداشته و در مورد آن جنجال سازی کنند. ما رابطه خیلی خوبی داشتیم.

 

1256646

 

او بازیکن فوق العاده ای است و آنچه او برای باشگاه انجام داد، با گل هایی که به ثمر رساند، مشخص است. او یک بازیکن استثنایی است و همچنان به جلو پیش می رود."

بیل همچنین در مورد جدایی اش از تاتنهام در سال 2013 و پیوستن به رئال گفت:" من از همه کارهایی که تاتنهام برایم انجام داد، متشکر هستم اما فکر می کنم آنها در آن زمان درک می کردند که وقتی باشگاهی به بزرگی رئال مادرید به سراغ شما می آید، رد کردن پیشنهاد کار دشواری است.

هرچند من از دوران حضورم در تاتنهام لذت بردم و عاشق باشگاه بودم و هنوز هم هستم، اما وقتی رئال مادرید به سراغ تان می آید، اگر پاسخ منفی بدهید، حسرت می خورید."

دیدگاه‌ها