کد خبر : 1600296 | 02 فروردين 1398 ساعت 21:23 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

باید آماده بازی فینال با عراق شویم

کرانچار: ما مثل بزرگسالان نیستیم و مشکلات داریم!

سرمربی تیم ملی امید می‌گوید بزرگترین مشکل تیمشان این است که بازیکنانش در تیم‌های لیگ برتری بازی نمی‌کنند و باعث بروز مصدومیت می‌شود.

کرانچار: ما مثل بزرگسالان نیستیم و مشکلات داریم!

به گزارش "ورزش سه" زلاتکو کرانچار بعد از برتری 3 بر یک تیم فوتبال امید ایران در نخستین دیدار مرحله مقدماتی المپیک 2020 توکیو مقابل ترکمنستان گفت: بازی اول همیشه از سخت‌ترین مسابقات است، اما ما کاملاً مسلط بر حریف بودیم و سزاوارانه به برتری رسیدیم. هیچ شناختی از حریف نداشتیم و حریف کامل خود را از ما پنهان کرده بود. بازیکنان ما برای پیروزی در ایران مصمم بودند اما در این راه در ابتدای مسابقه عصبی بودند. با این وجود یک ضربه ما به تیرک دروازه برخورد کرد و در مجموع ما تیم بر بازی مسلط بودیم و سزاوار این برد بودیم. در نیمه دوم علی رغم اینکه ما گل دوم را به ثمر رساندیم اما به علت یک اشتباه پیش پا افتاده حریف نبض بازی را آرام آرام در دست گرفت اما با تعویض‌هایی که داشتیم مالک میدان شدیم و با گل سوم برتری مطلق ایجاد کردیم و به حریف فرصت ندادیم. با این حال ترکمنستان با اینکه عقب بود در نیمه دوم شیوه بازی خود را عوض نکرد.


وی در ادامه گفت: تبریک می‌گویم به جوانانم که شخصیت خود را نشان دادند. علی رغم اینکه بازی اول جو سنگینی برای مهمان دارد اما ما توانستیم به برد برسیم. با این حال فکر می‌کنیم در بازی دوم اوضاع بهتر می‌شود چون اطلاعات کافی از یمن داریم. باید به بازیکنانی که یک مقدار مصدومیت دارند استراحت بدهیم و جایگزین خوبی هم برای آن‌ها داریم تا بعد از آن آماده دیدار فینال گونه با عراق شویم.


کرانچار راجع به سؤالی مبنی بر اینکه این تیم چه تفاوتی با سایر تیم‌های تحت هدایتش داشته است, گفت: من در مورد تیم‌های دیگر چون حضور مستقیم نداشتم نمی‌توانم نظر بدهم. 23 بازیکن تیم ما غالباً در تیم‌های باشگاهی‌شان در مسابقات متداوم شرکت نمی‌کنند و این یکی از مشکلات تیم ماست. ما مانند تیم ملی بزرگسالان نیستیم که 40 روز فرصت برای آماده‌سازی داشته باشیم و باید در فرصت کمی که داریم بازیکنان را برای بازی کردن آماده کنیم. گرفتگی زیاد عضلات پا و مصدومیت‌ها نیز برای عدم بازی کردن مداوم بازیکنانم در باشگاه‌ها‌ی‌شان است.

 

خبرنگار: مریم خردمند

دیدگاه‌ها