کد خبر : 1600431 | 03 فروردين 1398 ساعت 21:20 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار کومان به بازیکنان هلند برای دیدار با آلمان

رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند، از بازیکنانش خواست تا در دیدار فرداشب مقابل آلمان در مقدماتی یورو 2020، تیم حریف را دست کم نگیرند.

هشدار کومان به بازیکنان هلند برای دیدار با آلمان

به گزارش "ورزش سه"، ژرمن ها بعد از یک جام جهانی کابوس وار، در رقابت های لیگ ملت های اروپا نیز نتایج خوبی کسب نکردند و به دسته دوم این رقابت ها سقوط کردند.

پس از آن یواخیم لوو تصمیم گرفت تا تعدادی از بازیکنان باتجربه اش از جمله توماس مولر، ژروم بواتنگ و متس هوملس را کنار بگذارد. در اولین دیدار بعد از این تغییرات، مانشافت مقابل صربستان با تساوی 1-1 متوقف شد و نمایش این تیم با واکنش منفی هواداران روبرو شد.

در مقابل، هلند موفق شد در اولین دیدار در مقدماتی یورو 2020، با چهار گل بلاروس را شکست بدهد اما کومان به بازیکنانش هشدار داد که نباید بازی با آلمان را دست کم بگیرند.

او به خبرنگاران گفت:" اگر برای مدتی طولانی شکست نخورید، لحظه ای خواهد رسید که شکست می خورید، هرچند ما ترجیح می دهیم در مسیر پیروزی بمانیم.

 

1392334

 

اگر بازیکنان دو تیم را مقایسه کنید، آشکارا کفه ترازو به نفع ما سنگینی می کند. بازیکنان ما اعتماد به نفس بیشتری دارند اما گاهی اوقات مانند دیدار با بلاروس، مغرور به نظر می رسند. اما می دانیم که باید در بهترین فرم مان باشیم زیرا آلمان بازیکنان واقعا خوبی دارد که می توانند شرایط را برای ما دشوار کند.

البته مشابهت  هایی هم هست. آنها تیم شان را جوان کرده اند. آنها هم مانند من، آرایش های مختلفی را امتحان کرده اند. من هم با 5 مدافع بازی را آغاز کردم اما با آرایش متفاوتی ادامه دادیم که اکنون هم از آن استفاده می کنیم.

ما تلاش می کنیم تا باعث پیشرفت بازیکنان جوان مان شویم؛ کاری که آلمان هم در حال حاضر می کند. شاید راحت تر باشد که تنها با بازیکنان جدید شروع کنیم و با بازیکنان قدیمی تر خداحافظی کنیم؛ این کاری است که آلمان انجام داد. مولر، بواتنگ و هوملس هنوز در بالاترین سطح بازی می کنند اما این مشکل آنهاست."

دیدگاه‌ها