کد خبر : 1600487 | 04 فروردين 1398 ساعت 13:07 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

سروش به دنبال انتقام از استقلال در ۲۹ سالگی!

سروش رفیعی امروز ۲۹ ساله شد و امیدوار است در روزهای ابتدایی ۲۹ سالگی، انتقام شکست تلخ در اولین و آخرین دربی‌اش را از آبی ها بگیرد.

سروش به دنبال انتقام از استقلال در ۲۹ سالگی!

به گزارش ورزش سه، سروش رفیعی هافبک خوش تکنیک و شماره ۷ سرخ ها تنها یک بار بازی در دربی تهران را تجربه کرد و در آن موفق به گلزنی هم شد اما ضربه دیدنی او به سمت دروازه استقلال، با سه گل از سوی اسماعیلی، رضایی و قربانی پاسخ داده شد تا در پایان آبی های پایتخت برنده دربی بزرگ ایران شوند.

 

حالا دربی ۸۹ در شرایطی برگزار می‌شود که سروش بازهم پیراهن پرسپولیس را بر تن دارد و میخواهد در اولین روزهای ۲۹ سالگی اش، برابر استقلال بدرخشد.

 

البته شاید وضعیت کیفی رفیعی حالا تفاوت هایی با لیگ شانزدهم داشته باشد اما شاید دربی بهترین زمان برای بازگشت سروش به فرم ایده آل باشد.

 

نکته دیگر این است که باید دید آیا برانکو هافبک تکنیکی خود را در ترکیب اصلی قرار می‌دهد یا خیر؟ سرخ ها این فصل بازیکنان زیادی در خط هافبک دارند و به همین دلیل شاید شماره ۷ به نیمکت منتقل شود. سروش امروز در حالی پای به ۲۹ سالگی گذاشت که آرزوهای زیادی با پیراهن پرسپولیس دارد و امیدوار است در اولین گام، در حساس ترین بازی فصل، مهره ای کارآمد باشد.

دیدگاه‌ها