کد خبر : 1600535 | 04 فروردين 1398 ساعت 17:48 | 54.4K بازدید | 0 دیدگاه

مصاحبه زیزو با اوترو؛

رازهایی که زیدان را یکی از بهترین ستاره های تاریخ کرد!

زین الدین زیدان در مصاحبه ای با اوترو، از روندی که تبدیل به بهترین بازیکن جهان شد صحبت کرده است.

رازهایی که زیدان را یکی از بهترین ستاره های تاریخ کرد!

به گزارش "ورزش سه"، با درخشش زیدان بود که تیم ملی فرانسه برای اولین بار موفق به فتح جام جهانی شد و او از دوران دشوار در مدرسه و تفاوت شرایط نسل گذشته و امروز برای موفقیت سخن گفته است.

 

زیدان گفت: "در گذشته قبل از اینکه بتوانید بازی کنید، مجبور بودید یک بازیکن خوب باشید اما شرایط امروز به همان اندازه دشوار نیست. در این سال ها اگر ببینند شما استعداد دارید، به شما فرصت می دهند.

 

1392656

 

در دوران کودکی همه چیزهایی که می خواستم فوتبال بود اما شرایط من در مدرسه دشوار بود. والدین من هرگز خواسته های من را نادیده نمی گرفتند، اما خودم هم می دانستم نگرش من درست نیست.

 

در ادامه یک روز آنها به من گفتند که ما می دانیم که تو هدفی در ذهن خود داری و می خواهی به آن برسی، بنابراین ما نیز می خواهیم آنچه را که واقعا می خواهی انجام دهی. وقتی که پدر و مادرم اجازه فوتبال بازی کردن به من دادند، تلاش زیادی برای رسیدن به هدفم داشتم. وقتی وارد تیم کان شده و تمرین های دیگر بازیکنان را تماشا کردم، به خودم گفتم این چیزی است که من می خواهم.

 

1392657

 

از آن لحظه همه کار برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن جهان انجام دادم. من خوب استراحت می کردم و هرگز دنبال نوشیدنی های الکلی نبودم. آب زیادی نوشیدم و تمرینات کششی را انجام دادم و من همه کار برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن انجام دادم و این باعث شد مادر من خوشحال شده و به من افتخار کند.

 

در گذشته شما مجبور بودید نشان دهید که با بقیه متفاوت هستید، زیرا تعداد محدودی از بازیکنان جوان شاید یک یا دو تا در هر باشگاه وجود داشت. اما حالا امروزه همه چیز تکامل یافته است و بازیکنان جوان از اشتباهات ترس ندارند."

دیدگاه‌ها