کد خبر : 1600686 | 05 فروردين 1398 ساعت 17:05 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

اثبات شماره ۱۴ به کرانچار با ۲ گل (عکس)

مهاجم جوان صنعت نفت با زدن دو گل در دو دیدار اخیر تیم ملی امید جایگاه ثابتی پیدا کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، رضا جبیره یکی از محصولات آکادمی و بازیکنان جوان موفق باشگاه صنعت نفت آبادان است که در ۲۰ سالگی، سومین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند و برای برزیلی‌ها به میدان می‌رود که در دور برگشت نیز توانسته بیش از پیش خود را به ترکیب پائولو سرجیو تحمیل کند.

 

این مهاجم تکنیکی و سرعتی که در لیگ هجدهم ۱۲ بازی برای صنعت نفت آبادان انجام داده، در این فصل موفق به زدن سه گل مقابل پارس جنوبی جم، تراکتورسازی و استقلال خوزستان شده بود که عملکرد او موجب شده تا جزو نفرات نهایی تیم ملی امید برای مرحله مقدماتی المپیک نیز قرار بگیرد و به جمع ۱۱ بازیکن اصلی هم برسد.

 

 

جبیره در نخستین مسابقه تیم ملی امید ایران مقابل ترکمنستان، به‌عنوان نخستین تعویضی زلاتکو کرانچار جانشین امیر روستایی شد که توانست علی رغم فرصت کم، شایستگی‌های خود را نشان داده و گل سوم ملی پوشان امید را به ثمر رساند تا به بردی پُر گل دست پیدا کنند.

 

نمایش خوب مهاجم جوان صنعت نفت در بازی اول موجب شد تا در دومین مسابقه ملی پوشان امید برابر یمن که روز گذشته برگزار شد، به ترکیب اولیه برسد و ۹۰ دقیقه بازی کند که باز هم رضا جبیره توانست شایستگی‌های خود را نشان دهد و یکی از ۳ گل تیم امید را به نام خود ثبت کند تا با این عملکرد شانس خود برای حضور در دیدارهای آینده را نیز افزایش دهد.

 

 

 

عکس‌ها از: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها