کد خبر : 1600717 | 05 فروردين 1398 ساعت 23:35 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

نیمار الهام بخش نسل بعدی ستاره های برزیلی است

نیمار سینیور، پدر نیمار جونیور، ستاره فوتبال برزیل، معتقد است که این بازیکن همچون اسطوره هایی مانند پله، زیکو، روماریو، رونالدو و رونالدینیو، می تواند الهام بخش نسل بعد از خود باشد.

نیمار الهام بخش نسل بعدی ستاره های برزیلی است

به گزارش "ورزش سه"، نیمار فاصله چندانی با رکورد پله به عنوان بهترین گلزن تاریخ تیم ملی برزیل ندارد اما حضورش در دومین جام جهانی دوران حرفه ای اش، بیش از همه تحت تاثیر تمارض های پیاپی قرار گرفت و انتقادهای زیادی را به همراه داشت.

اما نیمار سینیور با دفاع از پسرش، اعلام کرد که او می تواند الگویی برای نسل آینده فوتبال برزیل باشد.

او به خبرنگاران گفت:" نیمار نمی تواند جوهره اش را تغییر دهد؛ آنچه او را شکل داده و آنچه از آن تشکیل شده است، بازیکنی که هست. نمی توان او را به شکل دیگری درآورد. او نمی تواند چیزی باشد که رسانه ها می خواهند.

نیمار، نیمار است. شما بعدها بازیکنانی را با نیمار مقایسه خواهید کرد؛ همانطور که پله الهام بخش بعضی بازیکنان بود، زیکو، روماریو، رونالدینیو و رونالدو الهام بخش دیگران بودند، نیمار هم الهام بخش بعضی بازیکنان خواهد بود."

 

 

1355331

 

نیمار سینیور که تایید کرده این بازیکن در حال مذاکره با پاری سن ژرمن برای تمدید قرارداد است، تایید کرد که برنامه هایی هم برای زمان بازنشستگی این پسرش در نظر دارد.

" این کار من به عنوان مدیر برنامه اوست که برای دوران حرفه ای او برنامه ریزی کنم. بارها گفته ام که دوران حرفه ای یک بازیکن کوتاه است. او تصمیم گرفت که یک فوتبالیست حرفه ای شود و او باید برای بعد از دوران فوتبالش هم برنامه داشته باشد.

چالش اصلی ما برنامه ریزی برای دوران حرفه ای اوست و وقتی فوتبال را کنار گذاشت، آرامش ذهنی خواهد داشت و می تواند زندگی اش را به همین شکل ادامه بدهد."

دیدگاه‌ها