کد خبر : 1600776 | 06 فروردين 1398 ساعت 13:26 | 41.2K بازدید | 0 دیدگاه

کریس ساتن:

رئال باید به جای هازارد، استرلینگ را بخرد

کریس ساتن، مهاجم سابق تیم ملی انگلیس، معتقد است که رئال مادرید به جای ادن هازارد، ستاره چلسی، باید به دنبال خرید رحیم استرلینگ، مهاجم منچسترسیتی، باشد.

رئال باید به جای هازارد، استرلینگ را بخرد

به گزارش "ورزش سه"، رئالی ها سخت به دنبال به خدمت گرفتن چند ستاره جدید در تابستان هستند و گفته می شود ستاره بلژیکی چلسی یکی از گزینه های آنها در بازار نقل و انتقالات است. اما ساتن معتقد است که این باشگاه باید به دنبال خرید استرلینگ که در این فصل 25 گل برای سیتی و تیم ملی انگلیس، به ثمر رساند، باشد.

او به دیلی میل گفت:" باید گفت که رحیم اکنون بازیکنی در کلاس جهانی است. اگر شما به جای زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، بودید، مطمئنا او را به هازارد ترجیح می دادید؟ آیا کاری هست که استرلینگ نتواند انجام بدهد؟

کیفیت پاس های او فوق العاده است، جابجایی های او بدون توپ استثنایی است و در مقابل دروازه هم کشنده است.

 

1392923

 

با این آمادگی، کدام مدافع در دنیا می خواهد مقابل استرلینگ بازی کند؟ فرقی ندارد که با او یارگیری کنید یا عقب بنشینید؛ در هر صورت او شما را نابود می کند.

او تنها 24 سال دارد و سال به سال بهتر می شود. دو بازی فوق العاده او برای انگلیس در دو دیدار اخیر تایید کرد که او می تواند در رقابت های ملی هم شکوفا شود.

استرلینگ یکی از باارزش ترین سرمایه های دنیای فوتبال است. اگر من جای رئالی ها بودم، او را هدف اولم در بازار نقل و انتقالات قرار می دادم."

دیدگاه‌ها