کد خبر : 1600808 | 06 فروردين 1398 ساعت 17:50 | 90.6K بازدید | 0 دیدگاه

پس از پنج بازی به همراه تیم ملی ایران

کی‌روش بالاخره به کره‌ای ها باخت!

تیم ملی کلمبیا پس از پیروزی در دیدار تدارکاتی برابر تیم ملی ژاپن، امروز در دومین بازی تدارکاتی خود به میدان رفت اما در نهایت موفق نشد بر کره ای ها برتری پیدا کند.

کی‌روش بالاخره به کره‌ای ها باخت!

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی کلمبیا، پس از پنج دیداری که به همراه تیم ملی ایران برابر کره ای ها قرار گرفت در نهایت با تیم جدید خود نتوانست برابر چشم بادامی ها به برتری دست پیدا کند.

بازی امروز کلمبیایی ها دومین دیداری بود که کارلوس کی روش با نشستن روی نیمکت سکان هدایت این تیم را برعهده داشت. مرد پرتغالی کلمبیایی ها که در اولین دیدار نیز توانست به مانند دوران حضور در ایران برابر ژاپنی ها به برتری ناپلئونی دست پیدا کند عصر امروز در دومین دیدار برابر تیم ملی کره جنوبی به میدان رفت اما این بار بر خلاف دوران حضور در ایران نتوانست بر این تیم فائق بیاید.

 

کلمبیایی ها در نیمه اول این دیدار نتوانستند به نتیجه ای بهتر از شکست یک بر صفر دست پیدا کنند اما در نیمه دوم و با آمدن به زمین خیلی زود توانستند بازی را به تساوی بکشانند.

 دیدار با این گل لوئیز دیاز برای تیم مهمان با تساوی در پیش بود تا در دقیقه 58 باز هم کره ای ها دروازه کلمبیا را باز کردند و درنهایت نیز از نتیجه به دست آمده دفاع کردند تا در نهایت با پیروزی به کار خود پایان دهند


با این شکست به نوعی می توان طلسم بردهای کارلوس کی روش برابر تیم ملی کره جنوبی پایان یافته دانست. او روی نیمکت تیم ملی ایران 5 بار برابر کره ای ها حاضر شد و در نهایت موفق شد به 4 برتری یک بر صفر  و 1 تساوی بدون گل دست پیدا کند.

 

دیدگاه‌ها