کد خبر : 1600898 | 07 فروردين 1398 ساعت 12:20 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

این پیروزی از طرف خدا بود

شهد: جواز صعود را در ایران از ایران گرفتیم

تیم ملی عراق باز هم توانست در تهران از ایران امتیاز بگیرد و این بار این تیم به عنوان تیم اول گروه C به مرحله آخر مقدماتی المپیک و رقابت های قهرمانی زیر 23 سال آسیا صعود کرد.

شهد: جواز صعود را در ایران از ایران گرفتیم

به گزارش" ورزش سه"، تیم ملی عراق با توجه به شرایط این کشور هنوز هم در فوتبال کارهای بزرگ انجام می دهد. این تیم که در رقابت های جام ملت های 2019 نیز نمایش خوبی داشت حالا در رده زیر 23 سال توانست در گروهی که تیم ملی ایران هم حضور داشت  به عنوان تیم اول صعود کند. ارزش کار تیم ملی عراق زمانی بیشتر مشخص می شود که بدانیم این تیم توانست در بازی هایی که به طور متمرکز در تهران برگزار می شد به لطف تفاضل گل بالاتر از ایران قرار گرفته و به عنوان تیم  اول به مرحله نهایی برود.


عبدالغنی شهد سرمربی تیم المپیک عراق بعد از این موفقیت در گفت و گویی که با خبرنگاران عراقی داشت گفت:« ابتدا می خواهم تبریک بگویم به هواداران که توانستیم جواز صعود را در ایران و از ایران بگیریم.»


او افزود:« همچنین می خواهم به کادرفنی و بازیکنان تبریک بگویم که تلاش خیلی زیادی چه در بازی برابر ایران و چه در بازی های قبلی انجام دادند. با تلاش آن ها بود که توانستیم جواز صعود را از ایران بگیریم.»

مربی تیم عراق با بیان اینکه این پیروزی از طرف خدا بود با انتقاد از عملکرد مسئولان ورزش عراق گفت:« می ترسم صحبتی کنم که بعضی ناراحت شوند. بحث ما بحث مسئولان فدراسیون و مسئولان ورزش نیست بحث ما حکومت است چون کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش هم جزئی از یک ساختار بزرگتر هستند و وظایف به آن ها دیکته می شود. تنها می توانم بگویم اگر وضعیت قرار است در ادامه همینگونه باشد که تا امروز بوده ، وضعیت خوبی نیست و نگاه قدرتمند و بزرگی وجود ندارد. خیلی از کشورها با ورزش شناخته شده اند و لازم است بدانیم ورزش امروز یک نام و پیام تاثیرگذار و رسا به جهانیان است.»

دیدگاه‌ها